صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و نه - ۲۰ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و نه - ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

نقل و انتقالات استقلال سرعت گرفت

احمدزاده، نزدیک به استقلال!


پس از تغییرات مدیریتی که در استقلال رخ داد و حجت کریمی از سرپرستی این باشگاه کنار رفت، او که به‌عنوان رئیس هیأت مدیره هم فعالیت می‌کرد، دیگر جایی در هیأت مدیره نخواهد داشت تا به‌صورت کامل از مجموعه استقلال جدا شود. در همین رابطه قرار است جلسه هیأت مدیره باشگاه برگزار شود تا ۳ عضو جدید در هیأت مدیره انتخاب شوند. گفتنی است افضلی دیگر عضو هیأت مدیره هم پیش‌تر عدم تمایل خود برای ادامه حضور در هیأت مدیره را اعلام کرده بود تا فردی جدید جایگزین او شود و هیأت مدیره آبی‌پوشان ۵ نفره شود. پیش از این علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به‌عنوان دو عضو مالی در هیأت مدیره استقلال منصوب شده بودند. قرار است مجمع باشگاه استقلال 24 تیرماه برگزار شود و اعضای جدید در صورت تأیید وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی معرفی شوند.
 
اختیار نقل ‌و انتقالات به خطیر داده شد
یکی از دغدغه‌های این روزهای استقلال، جذب بازیکنان جدید است. در این خصوص، خانی عضو هیأت مدیره استقلال به تسنیم گفت: «در بحث مذاکرات با بازیکنان به علی خطیر سرپرست جدید باشگاه اختیار تام داده‌ایم و قرار شد هر بازیکنی که مذاکره می‌شود در هیأت مدیره مطرح شود ولی تاکنون بازیکنی معرفی نشده است.» گفتنی است خطیر دیروز از سمت مشاور عالی فدراسیون فوتبال نیز استعفا داد.
 
چهارمین گزینه نکونام هم پرید
در این شرایط، یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام، احسان پهلوان بود که فصل گذشته زیر نظر او در فولاد بازی می‌کرد اما این هافبک که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، رسماً با سپاهان به توافق رسید. قبل از پهلوان، نفراتی چون مسعود ریگی، عارف آقاسی و رضا اسدی هم مورد توجه سرمربی استقلال بودند که همگی به تیم‌های دیگر رفتند و حالا که این تیم در کوران فصل نقل و انتقالات دست به تغییر مدیرعامل زده، آبی‌ها در بحث یارگیری از سایر مدعیان عقب مانده‌اند اما نکونام امیدوار است خطیر با جذب چند مهره کلیدی دیگر تیمش را برای لیگ برتر تقویت کند. استقلال تا امروز فقط مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را جذب کرده است.
 
پیشنهاد سنگین هافبک اسپانیایی
یکی از بازیکنان مدنظر نکونام، روبرتو تورس هافبک فصل گذشته فولاد است که با دعوت نکونام به این تیم آمد اما تورس از لحاظ مالی پیشنهاد سنگینی به باشگاه استقلال ارائه کرده است که به نظر می‌رسد این باشگاه نمی‌تواند هافبک اسپانیایی را جذب کند و اگر از مواضع مالی خود عقب‌نشینی نکند حضورش در جمع آبی‌پوشان منتفی خواهد شد.
 
شاید عارف بازگردد
نکونام در ابتدای حضورش در این تیم اعلام کرد که نیازی به عارف غلامی ندارد و باشگاه هم اقدامی برای تمدید قرارداد با او انجام نداد اما ناتوانی استقلال در جذب آقاسی و دیگر گزینه‌های نکونام، باعث شده تا احتمال بازگشت غلامی به استقلال قوت بگیرد.

احمد‌زاده نزدیک به استقلال
در چند وقت اخیر، نام فرشاد احمدزاده هم برای حضور در استقلال مطرح شده بود اما به گزارش طرفداری، مذاکرات آنها مثبت پیش رفته است. نکونام به‌دلیل رابطه خوبی که با احمدزاده دارد، از او خواسته که پیشنهاد استقلال را قبول کند و ظاهراً خود این بازیکن هم به رخ دادن این اتفاق بی‌میل نیست.

جستجو
آرشیو تاریخی