خرده خبر

تجلیل رئیس‌جمهور از مدال‌آوران
رئیس‌جمهور 10 روز آینده در مراسمی از مدال‌آوران تجلیل می‌کند. به گفته سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مراسم تجلیل از مدال‌آوران 10 روز آینده با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.


رونمایی از بیمه جامع ورزشکاران
طرح بیمه جامع ورزشکاران با حضور جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در کمیته ملی المپیک رونمایی شد. این طرح با حضور حسین شهریاری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، برادر شهید والامقام ابراهیم هادی، تعدادی از قهرمانان و پیشکسوتان و مدیران کل استان‌های سراسر کشور رسماً رونمایی شد. اولین کارت نمادین بیمه هم به نام غلامرضا هادی برادر شهید والامقام ابراهیم هادی صادر شد. در این مراسم بیمه جامع ورزشکاران، نمادین به منصور برزگر، حسن روشن، محمد نصیری، ابراهیم جوادی، حسین فرکی، تیمور غیاثی، علی پاکدامن، سپیده بابایی، اعظم السادات سنایی و سلمان حسام تعلق گرفت.


دومین برد والیبال نشسته‌های ایران
تیم‌های والیبال نشسته زنان و مردان ایران بعد از دومین برد در قهرمانی آسیا، امروز برای صدرنشینی می‌جنگند. تیم زنان ایران دیروز به مصاف قزاقستان میزبان رفت و با نتیجه 3 -صفر و امتیازات  25 - 8، 25 - 7 و 25 - 7 برنده شد تا صبح امروز در آخرین بازی دور مقدماتی مقابل کره قرار بگیرد. تیم ملی والیبال نشسته مردان هم بعد از شکست هند، دیروز چین را با نتیجه 3 - صفر با امتیازات  25 19-، 25 - 8 و 25 - 17 برد تا کره آخرین حریف دور مقدماتی‌اش باشد. تیم‌های ایران با ثبت سومین پیروزی با صدرنشینی به دور بعد صعود می‌کنند.


حذف عالمیان و هدایی در اسلونی
نیما عالمیان و امیرحسین هدایی از مسابقات کانتندر تنیس روی میز اسلونی کنار رفتند. در جریان این مسابقات نیما عالمیان با شکست در دور دوم و امیرحسین هدایی با شکست در دور اول جدول مقدماتی از گردونه رقابت‌ها حذف شدند تا دستشان به جدول اصلی نرسد. اما نوشاد عالمیان دیگر ملی پوش تنیس روی میز امروز در جدول اصلی با لیانگ چینی نفر سی و یکم رنکینگ دنیا  به رقابت خواهد پرداخت.


بلژیک چهارمین رقیب تدارکاتی جوانان
تیم والیبال جوانان ایران، عصرامروز با تیم بلژیک بازی دوستانه انجام می‌دهد. تیم رضا مؤمنی مقدم که برای قهرمانی جهان ۲۰۲۳ بعد از تورنمنت چهارجانبه بلغارستان خود را آماده می‌کند، دیروز با ورود به منامه در هتل گلف اسکان پیدا کرد. جوانان والیبال ایران که با شروع رقابت‌های قهرمانی جهان جمعه به مصاف تایلند می‌روند، دو روز مانده به شروع مسابقه، صبح امروز تمرین وزنه و توپی انجام می‌دهند و عصر هم درچهارمین بازی تدارکاتی، با تیم جوانان بلژیک رودر رو می‌شوند.


شهبازی سراستارتر دوومیدانی هانگژو
شهرام شهبازی، برای اولین بار سراستارتری رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ را در هانگژو تجربه می‌کند. او که بین آسیایی‌ها، یکی از تاپ‌ترین سراستارترهاست، بعداز تجربه رقابت‌های قهرمانی آسیا و داخل سالن آسیا، مهرماه به دعوت کنفدراسیون دوومیدانی آسیا، تجربه جدیدی را به کوله‌بارش اضافه می‌کند. شهرام شهبازی می‌گوید: «من برای اولین بار در بازیهای آسیایی سراستارتر هستم. به هر حال بهترین دوومیدانی‌کاران آسیا در بازی‌های آسیایی حضور دارند و همین مسأله حساسیت کار را بالا می‌برد. همه تلاشم برای این است که دفعه بعد در قهرمانی جهان و المپیک سراستارتر باشم.»


اعلام آمادگی آبی‌ها برای لیگ فوتبال
بعد از شمس آذر قزوین، استقلال خوزستان هم برای حضور در لیگ برتر زنان اعلام آمادگی کرد. سازمان لیگ فوتبال ایران با ابلاغ یک مصوبه جدید، اعلام کرد که هر 16 تیم لیگ برتر مردان، می‌توانند بدون خرید امتیاز، در لیگ آتی فوتبال زنان تیم‌داری کنند. در این بین سپاهان، ملوان و پیکان تیم‌هایی بودند که در فصل گذشته نیز در لیگ زنان تیم‌داری می‌کردند و بدین ترتیب با این مصوبه جدید سازمان لیگ به تأیید اعضای هیأت رئیسه نیز رسیده است، 13 تیم دیگر، می‌توانند به حوزه زنان ورود کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی