صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و چهار - ۱۴ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و چهار - ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فوتبال ایران

ستاره آینده‌دار فوتبال آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام مسابقات قهرمانی زیر 17 سال قاره کهن به معرفی 4 بازیکن جوان و با‌استعدادی پرداخت که آینده درخشانی دارند. سایت AFC  در این نظرسنجی، 4 نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن نوجوان فوتبال آسیا را معرفی کرد که نام اسماعیل قلی‌زاده، بازیکن تیم ملی نوجوانان کشورمان هم در لیست نامزدها قرار گرفت. قلی‌زاده در این تورنمنت موفق شد در پنج بازی، دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم بدهد.


طارمی آخرین خرید یونایتد؟
نام مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو این روزها به همراه منچستر یونایتد مطرح می‌شود. در جدیدترین خبر در این رابطه، صفحه «UtdTruthful» انگلیس خبر داد باشگاه منچستر یونایتد 120 میلیون پوند برای نقل و انتقالات تابستانی آماده کرده است. 55 میلیون پوند برای جذب میسون مونت هزینه می‌شود. اگر آندره اونانا قبول کند 45 میلیون پوند برای امضای قرارداد با او هزینه می‌شود. تنها 20 میلیون پوند از بودجه نقل و انتقالات باقی می‌ماند که تنها برای جذب طارمی کافی است.»


بازیکن لالیگایی در راه تراکتور
نصیرزاده: ایسکو را نمی‌شناسیم!
باشگاه تراکتور در آستانه جذب یک بازیکن لالیگایی است. این باشگاه با صدور اطلاعیه‌ای درمورد وضعیت جذب آلوارو خیمنز، وینگر اسپانیایی توضیحاتی ارائه کرد که در آن آمده: «آلوارو خیمنز، وینگر اسپانیایی مدنظر تراکتور به اردوی تیم در ترکیه ملحق شده و تست‌های پزشکی را با هماهنگی باشگاه در یکی از بیمارستان‌های شهر استانبول پشت سر گذاشته که پس از اخذ تأییدیه‌های پزشکی قرارداد همکاری با این بازیکن منعقد خواهد شد. خیمنز ۲۸ ساله سابقه بازی در تیم‌های رئال مادرید C، رئال مادرید کاستیا، ختافه، اسپورتینگ گیخون، آلباسته، کادیز، ایبیزا و لاس پالماس را در کارنامه دارد.» نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که در فضای مجازی بحث حضور ایسکو هافبک مطرح و سابق رئال مادرید در تراکتور به وجود آمده بود و هواداران این تیم هم استقبال زیادی از جذب این بازیکن ملی پوش اسپانیایی کرده بودند اما نصیرزاده مدیرعامل تراکتور درمورد علاقه این باشگاه به خرید ایسکو، گفت: «اصلاً او را در بحث نقل و انتقالات تراکتور نمی‌شناسیم. این موضوع نیز برای همان فیلمسازان است.»


مهری توافق با استقلال را رد کرد
سعید مهری هافبک فصل گذشته استقلال نسبت به صحبت‌های دیشب علی امیری، قائم‌مقام این باشگاه در برنامه «فوتبال برتر» واکنش نشان داد. امیری درباره وضعیت مهری گفته بود که این بازیکن و سرپرست باشگاه استقلال جلسه برگزار کرده اند و ظرف امروز و فردا به تمرینات برمی‌گردد. اما مهری در استوری‌اش نوشت فعلاً با جایی برای فصل آینده به توافق نرسیده و در حال حاضر بازیکن آزاد است.


محبی به روستوف می‌رود؟
با حرف‌هایی که علی امیری معاون باشگاه استقلال در برنامه «فوتبال برتر» انجام داد، مشخص شد که سانتاکلارا اساساً مسأله مفاد انتقال قرارداد قرضی با استقلال را قبول ندارد و محمد محبی از جمع آبی‌پوشان به احتمال زیاد جدا خواهد شد. در همین خصوص خبر می‌رسد که باشگاه روستوف روسیه برای جذب محبی با طرف مقابل وارد مذاکره شده و رقم خوب و قابل توجهی برای پرداخت رضایتنامه بازیکن ایرانی سانتاکلارا پیشنهاد داده است.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی