صفحات
شماره هشت هزار و دویست و بیست و یک - ۱۱ تیر ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و بیست و یک - ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

فوتبال ایران

هانی توصیه کرد که بازیکن خوب بگیریم!
حجت کریمی: ماجرای تمرین استقلال با برنامه‌ریزی بود
اولین روز تمرین استقلال به دلیل حضور برخی افراد معلوم‌الحال، اتفاق‌های تلخی افتاد که باعث شد حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال مورد انتقادات شدید قرار بگیرد. او درخصوص حضور افراد مسأله‌دار در تمرین آبی‌پوشان به فارس گفت: «من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌ و علیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.»
کریمی ادامه داد: «در تمرین جمعه هم از دو هوادار عزیزمان توسط جواد نکونام دلجویی شد که کار بسیار زیبا و پسندیده‌ای بود. من هم بابت این اتفاقات متأسفم اما این ماجرا با برنامه‌ریزی بود و بزودی در مورد آن صحبت می‌کنم. این فرد سال‌های قبل نیز در تمرین استقلال حاضر شده بود و آن روز هم به همراه دیگر لیدرها کنار زمین بود. وقتی کسی سمت من می‌آید و سلام ‌و علیک می‌کند، من هم باید جواب بدهم. در آن لحظه چکار باید می‌کردم؟ حتی این فرد (هانی کرده) به من توصیه کرد که بازیکن خوب بگیریم و تیم قوی ببندیم!»
او در دفاع از خود این صحبت‌ها را مطرح کرد: «من حتی پس از اوج گرفتن شعارها، به خاطر کم شدن تنش‌ و حاشیه تصمیم گرفتم سریعاً به رختکن بروم. راهی را شروع کرده‌ام و می‌‌دانم چه سختی‌هایی در این راه وجود دارد. می‌دانم بدترین حرف‌ها و توهین‌ها را می‌شنوم اما با کمک خدا از هیچ تلاشی برای شادی هواداران استقلال دریغ نمی‌کنم.»
سرپرست مدیرعاملی استقلال درخصوص بنرهای نصب شده در کمپ حجازی که از او به عنوان دلسوز و جان‌نثار یاد شده بود، عنوان کرد: «من درجریان این بنرها نبودم و حتی هنگام ورود به کمپ هم آنها را ندیدم. بعداً از طریق فیلم و عکس‌ها متوجه بنرها شدم. ظاهراً کارکنان کمپ خواستند به ما محبت کنند. همان طور که علی امیری هم گفته بود؛ همان بهتر که این بنرها پاره شد!»
کریمی درخصوص شایعات ممنوع‌الکاری عارف غلامی هم توضیح داد: «چنین چیزی صحت ندارد. قرارداد غلامی تمام شده و در لیست سرمربی هم نیست. می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد. مشکلی برای فعالیتش وجود ندارد ‌و می‌تواند به هر تیمی که می‌خواهد، برود. برای او در ادامه مسیرش آرزوی موفقیت داریم.»


بازداشت ۴ اخلال‌گر تمرین استقلال
سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: «در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت و متهم اصلی به نام هانی معروف به هانی کُرده و سه نوچه‌اش که در این درگیری شرکت کرده بودند، دستگیر شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.»


احمد نور در باشگاه برانکو و نکونام
باشگاه الوحده دیروز اعلام کرد که احمد نوراللهی، هافبک دفاعی ایرانی را به خدمت گرفته و این بازیکن برای فصل آینده در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. ستاره تیم ملی ایران و سابق پرسپولیس در حالی به این تیم پیوسته که دو فصل در ترکیب شباب الاهلی حضور داشت و در حالی که انتظار می‌رفت با این تیم به لیگ قهرمانان آسیا برود، راهی تیم جدیدی شد. البته این انتقال از روزهای گذشته در وب سایت‌های اماراتی پیش‌بینی شده بود و سرانجام دیروز، باشگاه الوحده از خرید جدید خود رونمایی کرد تا نوراللهی به پیش‌فصل این تیم اضافه شود. پیش از این جواد نکونام تنها بازیکن ایرانی شاغل در الوحده بود که یک فصل در این تیم بازی کرد و از الوحده به اوساسونا در لالیگا پیوست. همچنین برانکو ایوانکوویچ دو سال پیش از سرمربیگری در پرسپولیس، هدایت الوحده را برعهده داشت و در ۳۴ بازی ۱۸ برد برای این تیم کسب کرد.


طارمی زیر نظر تن هاخ
سایت ابولا، رسانه معروف پرتغالی در یک خبر جالب توجه از زیر نظر گرفتن شرایط فوق ستاره بوشهری اژدها توسط اریک تن‌هاخ و منچستر یونایتد خبر داده است. این وب‌سایت با اشاره به پیشنهاد طارمی از الهلال و اورتون اعلام کرده منچستر که دیگو دالوت و برونو فرناندز را به عنوان دو ستاره پرتغالی در اختیار دارد، وضعیت طارمی برای حضور در اولدترافورد را بررسی کرده و سرمربی هلندی این باشگاه هم از توانایی‌های این مهاجم تمجید کرده است. حالا باید دید، آیا منچستر حاضر به پرداخت مبلغ 20 میلیون یورویی رضایتنامه این بازیکن می‌شود یا شاهد آخرین سال حضور طارمی در پورتو خواهیم بود. البته ابولا تنها رسانه‌ای نیست که به احتمال حضور طارمی در منچستر پرداخته و مجله ژورنال نوتیسیاس هم در مطلبی این انتقال را بررسی کرده است.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی