خیلی بد است تمرینات را آغاز کنیم اما منتظر بازیکنان بمانیم

گل‌محمدی: منتظر خبرهای خوب در پرسپولیس باشید

 

 

حدود یک هفته از انتقاد یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس از مدیران باشگاه به‌خصوص شخص رضا درویش گذشته، با وجود این در یک هفته اخیر هیچ اقدامی توسط مدیران باشگاه صورت نگرفته است. گل‌محمدی برای فصل بعد خواسته‌هایی دارد که مهم‌ترین خواسته او جذب بازیکنان مورد نظر و تمدید قرارداد با ستاره‌های تیم است. او دیروز جلسه‌ای با درویش برگزار کرد و بعد از این جلسه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: «جلسه ما درباره شروع تمرینات، برگزاری اردو و لیست بازیکنان ورودی و خروجی بود. هدف ما حفظ شاکله اصلی تیم است و به‌جز آن می‌خواهیم چند بازیکن به تیم اضافه کنیم.» او همچنین در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند در بازی تیم ملی با ازبکستان چنین واکنشی نشان داد: «بیرانوند مشکل خاصی ندارد و به ما ملحق خواهد شد.» سرمربی سرخپوشان در ادامه در خصوص جذب بازیکنان داخلی و خارجی و لیست مازاد این گونه صحبت کرد: «در هر پستی که بازیکن خارجی بخواهیم اقدام خواهیم کرد.‌ از 4 روز دیگر (هفتم تیر) تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و این نگرانی برای ما وجود دارد چرا که هنوز نه بازیکنی گرفته شده و نه قراردادی تمدید شده است، اما شاید ظرف 48 ساعت آینده خبرهای خوبی به گوش برسد. نمی‌توانم نام بازیکنان مازاد را بگویم اما این موضوع به فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات بستگی دارد.»

طعنه گل محمدی به مدیران باشگاه
گل‌محمدی که یک هفته پیش به تندی از عملکرد مدیران باشگاه در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرده بود، این بار این گونه به مدیران باشگاه طعنه زد: «این خیلی بد است که ما تمرینات را آغاز کنیم اما منتظر بازیکنان بمانیم.»

حفظ 2 بازیکن داخلی
و مهاجم گران‌قیمت خارجی
در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص بلاتکلیف بودن برخی از بازیکنان پرسپولیس مطرح شد که عیسی آل‌کثیر و امید عالیشاه جزو این بازیکنان هستند. گل‌محمدی درباره اینکه آیا نام این دو بازیکن در لیست تمدیدی‌های پرسپولیس قرار دارد یا نه، تصریح کرد: «بله هر دو بازیکن در لیست تمدیدی‌ها هستند و امیدوارم تمدید کنند.» علاوه بر این دیروز یحیی اعلام کرد که برای فصل آینده به لئاندرو پریرا، مهاجم سرخپوشان نیاز دارد تا او پس از یک نیم فصل ناموفق، در لیگ بیست و چهارم هم در پرسپولیس ماندگار باشد. البته پریرا تا پایان فصل پیش رو با پرسپولیس قرارداد دارد اما کیفیت بد او در نیم فصل گذشته باعث شد تا تردیدهایی در خصوص ادامه حضور او در پرسپولیس وجود داشته باشد که با توجه به گفته گل‌محمدی این مهاجم گران‌قیمت سرخپوشان در پرسپولیس ماندنی است.

مبلغ سقف قرارداد سرخپوشان
باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت جدی و رسمی وارد بازار نقل و انتقالات نشده اما به نظر می‌رسد در هفته جاری چند بازیکن به این تیم اضافه شوند و با سرخ‌پوشان قرارداد امضا کنند. با این همه باشگاه پرسپولیس رقم ۱۸ تا ۲۰ میلیارد تومان را به عنوان سقف قرارداد برای بازیکنان در نظر گرفته است. این در حالی است که فصل گذشته سقف رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس ۱۲ میلیارد تومان بود که با بالا رفتن تورم، این رقم هم افزایش پیدا کرده است.

 

پالس مثبت پرسپولیس برای تمدید قرارداد افشین پیروانی

قرارداد افشین پیروانی با باشگاه پرسپولیس در پایان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر به اتمام رسید و پس از آن شایعاتی درباره ادامه همکاری مدیر تیم پرسپولیس با سرخپوشان به گوش می‌رسید. در این زمینه پیگیری‌ها نشان می‌دهد با وجود دلخوری‌های جزئی که بین طرفین وجود داشت، ظاهراً باشگاه پرسپولیس قصد دارد در هفته جاری مقدمات تمدید قرارداد افشین پیروانی را فراهم کند تا او فصل آینده نیز روی نیمکت‌ سرخپوشان بنشیند.

جستجو
آرشیو تاریخی