عیادت قلعه‌نویی از دروازه‌بان تیم ملی پس از جراحی

درویش: بیرانوند در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند

 

 

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان که در بازی با ازبکستان دچار شکستگی فک شد، دیروز فک آسیب‌دیده‌اش را جراحی و آن را سیم‌کشی کرد. پیش‌بینی می‌شود او پس از انجام شدن این عمل باید دوره نقاهت بیشتر از یک ماه را پشت‌سر بگذارد و به همین دلیل بسیاری از تمرینات پیش فصل را از دست خواهد داد. پرهان خانلری، پزشک تیم ملی فوتبال کشورمان هم در زمان جراحی بیرانوند در این مرکز حضور داشت. ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نیز به عیادت او رفت تا از وضعیتش مطلع شود.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم یکی دیگر از افرادی بود که از علیرضا بیرانوند عیادت کرد. او در این باره گفت: «بیرانوند علاوه بر اینکه بازیکن پرسپولیس است، سرمایه ملی ایران محسوب می‌شود و ما با بازیکنان‌مان سوای قرارداد، انس گرفته‌ایم. به‌عنوان بزرگتر وظیفه داریم که به شرایط آنان سرکشی کنیم. دعا می‌کنیم علیرضا هر چه زودتر سلامتی‌اش را به‌دست آورد و در میادین بدرخشد. علیرضا از ستون‌های فوتبال ایران، آسیا و شاید هم دنیا باشد. او تا دو هفته باید کاملاً استراحت کند و سپس می‌تواند تمرینات سبک خود را انجام دهد.»
او همچنین درباره احتمال جدایی بیرانوند از جمع سرخپوشان پایتخت به خاطر نگرفتن مطالباتش عنوان کرد: «علیرضا در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می‌کند و جایی غیر از این تیم را برای او متصور نمی‌شویم.»
مدیرعامل پرسپولیس در مورد نشستی که با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد، توضیح داد: «او خواسته‌هایش برای شروع فصل را ارائه کرد. با همه نفراتی که باید قراردادشان تمدید می‌شد، صحبت صورت گرفته و طی یکی دو روز آینده برای تمدید می‌آیند. دو، سه بازیکن جدید هم گل‌محمدی پیشنهاد داد تا برای جذب آنها اقدام کنیم. پیشنهاد اردوی خارجی بود که در حال بررسی هستیم.»
درویش در رابطه با قوانین نقل و انتقالاتی چنین واکنشی داشت: «متأسفانه برای اینکه قانونی اجرا شود، باید از قبل برنامه‌ریزی کنند و بازخوردی بگیرند. صرف اینکه بخشنامه کنند و دیگران مطیع باشند دور از ذهن است. شما آمدید و همه کسانی را که بین ۲۳ و ۲۵ سال بودند حذف کردید. جایگزین آن چه گذاشتید؟ برای تیمی که قرار است در آسیا شرکت کند، اینها مد نظر مسئولان نیست. ما باید پشتوانه داشته باشیم. رقیبان برای حضور در آسیا هزینه چندصد میلیارد دلاری می‌کنند اما ما در صدد این هستیم که کوچک‌ترین امکانات را هم محدود کنیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی