صفحات
شماره هشت هزار و دویست و یازده - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و یازده - ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

حضور پروفسور در اردوی تیم ملی

برانکو: از دیدن دوستان قدیمی‌ام لذت بردم

گروه‌ورزشی / برانکو ایوانکوویچ، سرمربی عمان که تیمش پس از یک باخت، یک تساوی و یک برد، باید در دیدار رده بندی مسابقات کافا به مصاف قرقیزستان برود، ظهر دیروز در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شد. او که همراه پانادیچ، مارکو و فرزاد حبیب‌اللهی به اردوی تیم ملی آمده بود، پس از خوش و بش با بازیکنان تیم ملی با امیر قلعه‌نویی و مهدی محمد نبی، سرمربی و سرپرست تیم ملی به گفت و گو پرداخت . سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی در جریان حضورش در اردوی ایران، خوش و بش گرمی با برخی بازیکنان قدیمی خود مثل مهدی طارمی، رحمان رضایی، آندرانیک تیموریان، صادق محرمی، مهدی ترابی و... داشت. برانکو حتی با سردار آزمون نیز لحظاتی گفت‌وگو کرد. این در شرایطی است که او در زمان حضورش در پرسپولیس با پدر این مهاجم تیم ملی دچار اختلاف شده بود.
برانکو در این باره به تسنیم گفت:«ملاقات خیلی خوبی بود و از دیدن دوستان قدیمی‌ام لذت بردم. ما در مورد مسائل مختلف از جمله بازیکنان و لیگ، بسیار دوستانه بحث و تبادل نظر کردیم. واقعاً از ملاقات با قلعه‌نویی، نبی و بازیکنان تیم ملی لذت بردم. این مایه مباهات من است که فرصت ملاقات با آنها را پیدا کردم.» او همچنین در پاسخ به این پرسش که به نظرتان ایران می‌تواند با قلعه‌نویی در جام ملت‌های 2023 موفق ظاهر شود؟ عنوان کرد:« بله، من فکر می‌کنم که ایران می‌تواند با قلعه‌نویی در جام ملت‌ها به موفقیت برسد. ایران تیم فوق‌العاده‌ای دارد و موفقیت تیم ملی به این بستگی دارد که فدراسیون فوتبال ایران و رسانه‌ها از این تیم حمایت کنند. ایران به طور حتم یکی از کاندیداهای اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست.»
گفتنی است،‌بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که عصر شنبه برای برگزاری دیدار نهایی تورنمنت کافا به تاشکند سفر کردند، پیش از از ظهر دیروز در سالن محل اقامت، نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار کردند. در این تمرین ملی‌پوشان به دو گروه تقسیم شدند و زیر نظر مربیان تیم ملی، تمرینات بدنی کادر فنی را پشت سر گذاشتند. بازیکنان از ساعت ١٩ تا ٢٠:٣٠ دیروز هم به وقت محلی در زمین تمرینی باشگاه بنیادکار به تمرین پرداختند.
جستجو
آرشیو تاریخی