صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هشت - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هشت - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۴

تداوم تجاوزهای هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

بامداد دیروز ارتش رژیم صهیونیستی با چند فروند موشک، ضمن نقض حریم هوایی سوریه، قصد داشت مناطقی را در اطراف دمشق هدف قرار دهد که با پدافند ارتش سوریه مواجه شد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، سانا، یک مقام نظامی این کشور خبر داد: «حوالی ساعت یک و ۵ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت محلی دشمن اسرائیلی با چند فروند موشک از سوی جولان اشغالی به برخی از مراکز در اطراف جنوب غرب دمشق حمله کرد که پدافند هوایی ارتش با موشک‌های مهاجم مقابله و برخی از آنها را منهدم کرد.»این مقام نظامی که به نام وی اشاره نشده است، افزود این حمله موجب زخمی شدن یک نظامی سوری شده و خسارت‌های مادی نیز داشته است.
این حمله که دومین حمله رژیم صهیونیستی از زمان لغو تعلیق عضویت دمشق در اتحادیه عرب است، با واکنش مردم این کشور مواجه شد که معتقدند، تل آویو قصد دارد با چنین حملاتی تصمیمات اتحادیه را بر هم بزند. اما جایگاه سوریه در اتحادیه عرب بسیار محکم است و این حملات غیر انسانی به شهرها محکوم است و نتیجه‌ای جز جنایت ندارد.
تجاوزهای هوایی رژیم اسرائیل در حالی است که دولت سوریه بارها با ارسال نامه به سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل این حملات را محکوم و خواستار توقف آن شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی