صفحات
شماره هشت هزار و دویست و هفت - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و هفت - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

از 15 کاندیدا، 9 نفر تأیید صلاحیت شدند

22 تیر انتخابات کشتی

 

 

ثبت نام 15 مدعی و داوطلب شرکت در انتخابات تعیین رئیس فدراسیون کشتی، حال و هوای خاص و ویژه‌ای بر ورزش اول کشور حاکم ساخته است. در روزهای پایانی ریاست 4 ساله علیرضا دبیر بر فدراسیون کشتی، بعضی‌ها خواستار ادامه حضور او به عنوان رئیس موفق برای استمرار این روند در فدراسیون کشتی هستند، بعضی از کاندیداها و داوطلبان نیز مدعی هستند می‌توانند بهتر از او کشتی را هدایت و مدیریت کنند. در هر صورت آرش فولادیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی و تعداد افراد تأیید صلاحیت شده مدیریتی را اعلام کرد. طبق صحبت‌های او ۲۲ تیرماه مجمع انتخاباتی کشتی برگزار می‌شود و در جلسه تجدید نظر سوابق مدیریتی کاندیدا‌های ریاست فدراسیون ۹ نفر از کاندیدا‌ها به لحاظ سوابق مدیریتی تأیید صلاحیت شدند. اسامی آنها به حراست وزارت ورزش اعلام شده تا تأیید صلاحیت نهاد‌های نظارتی نیز انجام شود.
محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی هم به پایان ریاست علیرضا دبیر در تاریخ 26 تیرماه اش اره می‌کند و می‌گوید: «باتوجه به اینکه 26 تیرماه، پایان مدت 4ساله اول ریاست آقای علیرضا دبیر در پست ریاست فدراسیون است، لذا وزارت ورزش و مسئولان برگزاری انتخابات، در تلاش هستند برای جلوگیری از وقفه و بروز مشکلات احتمالی در برنامه‌های تیم‌های ملی کشتی در آستانه مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی، هرچه زودتر انتخابات را برگزار کنند.»
او همچنین از تأیید صلاحیت مدیریتی 9 کاندیدا خبر داده و ادامه می‌دهد: «ثبت نام و مراحل مختلف برای اعلام تأیید یا رد صلاحیت‌های کاندیداها انجام شده و با اعلام نظر نهادهای ذی‌ربط، تکلیف همه برای اطلاع از وضعیت تعداد، اسامی و لیست نهایی در انتخابات روشن می‌شود. براساس پیگیری‌های انجام شده از وزارت ورزش، مقرر است تا بزودی اسامی تأیید صلاحیت‌ها اعلام شود. قطعاً با اعلام لیست نهایی داوطلبان و کاندیداها فعالیت خودشان را برای اعلام برنامه‌ها آغاز می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی