صفحات
شماره هشت هزار و دویست و چهار - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و دویست و چهار - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۲۱

مسیر صعود به آسیا از آستانه می گذرد

قزاق‌ها این بار به دنبال انتقام

تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در دومین بازی خود در رقابت‌های فینال سوپرلیگ غرب آسیا ساعت 16:00 به مصاف بی اس قزاقستان می رود. مسابقه‌ای که می تواند برد در آن صعود گرگانی‌ها را به جام باشگاه‌های آسیا به همراه داشته باشد.
شهرداری گرگان که در گروه B این مسابقات با تیم‌های شباب الاهلی دوبی (میزبان)، کویت کلاب و بی‌سی آستانه همگروه شده است در بازی اول خود مقابل الکویت تن به شکست 85-95 داد. دیداری که مارکوس ژرژ هانت با 29 امتیاز رهبری امتیازات قهرمان لیگ WASL-Gulf را بر عهده داشت. تون میکر بازیکن استرالیایی هم به‌رغم انجام اولین بازی رسمی خود با تیم جدیدش -الکویت- مشکلی پیدا نکرد و توانست 21 امتیاز و 6 ریباند را کسب کند. در همین حال دیگر خارجی تیم لالان نیز 20 پوئن آورد.
پیتر شومرز، سرمربی باشگاه کویت بعد از برد  گفت: «از این برد بسیار خوشحالم. بدیهی است که دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول آنها از اشتباهات ما استفاده کردند... اما ما به راه خود ادامه دادیم. نیمه دوم خوبی داشتیم و همه کمک کردند.»
اما مهران حاتمی که در پایان نیمه اول بازی برابر الکویت برده بود، در کوارتر سوم آنقدر تیمش ضدحمله خورد که تا پایان بازی نتوانست اختلاف را جبران کند. سرمربی شهرداری گرگان بعد از واگذاری نتیجه بیان کرد:«سه بازیکن خارجی کویتی‌ها 70 امتیاز آوردند و ما در مهار آنها کم آوردیم. به همین دلیل هم باختیم.»
در مسابقه برابر الکویت محمد جمشیدی، بهنام یخچالی و پری پتی به ترتیب 17 ،16 و 16 امتیاز آوردند. آنتاناس اودراس هم  12 امتیاز را برای گرگان به ثمر رساند.»
جستجو
آرشیو تاریخی