فضای‌مجازی

دلنوشته بهنوش طباطبایی، خبر هوتن شکیبا درباره سریال پرمخاطب این روزها، تقدیمی رضا بهرام به علاقه‌مندانش، پیشنهادهای سینمایی بهزاد عبدی و بهرام عظیمی، اجراهای تازه اهالی موسیقی و... بخش‎های برگزیده از فعالیت هنرمندان در فضای مجازی است که برش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

 قانون دنیا هم حساب کتاب داره
 بهنوش طباطبایی تصویری از پوستر یکی از سخنان سقراط که زیر آن جدول‌ضرب نقش بسته را منتشر کرده است. او در پی‌نوشت این سخن از سقراط که «بکوش که نسبت به مردم بدبین نشوی، زیرا صاحب سوءظن را جز زحمت ابدی و کسالت روحی بهره‌ای نباشد» نوشته است: «ما تو مدرسه حساب و‌کتاب یادمون ندادن که بدونیم دو دو تا و سه پنج تا چند تا می‌شه، ما حساب خوندیم که هر وقت تو ذهنمون حساب کتابی کردیم، بدونیم قانون دنیا هم حساب کتاب داره، دنیا جدول ضرب رو خوب بلده.»

 خبر هوتن شکیبا درباره سریال پرمخاطب این روزها
 هوتن شکیبا موشن‌گرافیکی از سریال «رهایم کن» را منتشر کرده و خبر داده که این سریال به روزهای پایانی پخش رسیده و تنها دو قسمت از سریال باقی مانده است. جمعه گذشته همزمان با پخش قسمت شانزدهم «رهایم کن» آهنگ تازه‌ای از محسن چاووشی با عنوان «من باید می‌رفتم» منتشر شد.

  یک برش از یک آهنگ تقدیمی رضا بهرام
رضا بهرام ویدیویی از اجرای قطعه‌ای از آثارش منتشر کرده و نوشته: «این قسمت از آهنگ (صدام کن) رو تقدیم کنیم به کسایی که بی‌دلیل کنارشون خوشحالیم و به‌خاطر خودشون دوستشون داریم.»

دعوت به تماشای یک فیلم از بهزاد عبدی
بهزاد عبدی آهنگساز، با انتشار برشی از بازی سارا بهرامی در فیلم «دارکوب» بهروز شعیبی، تماشای آن را به دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرامش توصیه کرده است. او این فیلم شعیبی را سرشار از احساس و بازی‌های خوب توصیف کرده است.

ساده، بدون ادا و اطوار و تأثیرگذار
بهرام عظیمی هم تماشای نبراسکا (Nebraska) را توصیه کرده و آن را شاهکاری در ستایش پدر عنوان کرده است. او در جمله‌ای ترغیب‌کننده برای تماشای این فیلم نوشته است: «مگه میشه یک فیلم انقدر ساده و بدون ادا و اطوار و انقدر تأثیرگذار باشه.» نبراسکا فیلمی در گونه کمدی-درام با بازی بروس درن و ویل فورته است. کارگردان فیلم الکساندر پین است و باب نلسن نویسندگی آن را برعهده داشته است.

 اجرای وحید تاج در کرمان
وحید تاج در استوری اینستاگرامش از اجرای کنسرت در کرمان خبر داده است. آنطور که او نوشته این کنسرت 16 خردادماه (امروز) در سالن زغال سنگ برگزار می‌شود.


تور کنسرت رضا صادقی در اروپا
رضا صادقی در چند استوری از برنامه تور کنسرت اروپا خبر داده است. صادقی با همراهی «ارکستر مشکی‌پوشان» برای یک سلسله اجرا، راهی اروپا شده است. این تور کنسرت در کشورهای آلمان، سوئد، هلند، بلژیک، نروژ و دانمارک برگزار خواهد شد. این خواننده در شهرهای مونیخ، فرانکفورت، استکهلم، نورنبرگ، دوسلدورف، روتردام، بروکسل، اشتوتگارت، هانوفر، اسلو، کپنهاگ و برلین به روی استیج خواهد رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی