صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • جهان
  • اجتماعی
  • ایران اقتصادی
  • مسکن و انرژی
  • اقتصادی
  • بازار سرمایه
  • حوادث
  • زیست بوم
  • ورزشی
  • فرهنگی
  • صفحه آخر
شماره هشت هزار و صد و نود و سه - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و سه - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

فضای‌مجازی

بازگشت جواد عزتی و مهدویان به سریال‌سازی، خبر جدید از «گاندو»، خبرهای ناامیدکننده از شبکه امید و... برخی اخبار پربازخورد فضای مجازی است که برش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

بازگشت جواد عزتی با «زخم کاری2»
بازگشت محمدحسین مهدویان به سریال‌سازی با فصل دوم «زخم کاری» یکی از خبرهای وایرال شده در فضای مجازی است. این خبر به همراه موشن‌گرافیک سریال توسط تیم تولید آن از جمله محمدحسین مهدویان، جواد عزتی، مهران غفوریان و... بازنشر شده است. طبق این خبر تولید فصل دوم «زخم کاری» با نام «بازگشت»، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان کلید خورده است. در فصل جدید «زخم‌کاری» با عنوان «بازگشت» علاوه‌بر حضور بازیگران فصل قبل از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سیدجواد هاشمی، بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه، اضافه شده‌اند. فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به قلم گروهی از نویسندگان، شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز و علی بحرینی به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است.
شبکه امید روی خط نومیدی
 محمد سرشار در رشته توئیتی از احتمال تعطیلی شبکه امید خبر داده است. او نوشته: «چند روز پیش از صداوسیما تماس گرفتند و در خصوص تعطیلی شبکه امید، نظرم را پرسیدند. این سؤال ذهن مرا به 1/6/95 پرتاب کرد، روزی که با شوق فراوان، پخش آزمایشی شبکه امید آغاز شد. اما ۴ سال بعد، در شهریور ۹۹، با افسوس فراوان تعطیلی شبکه امید را به سازمان پیشنهاد دادم.» او در ادامه از پیشنهادات خود به سازمان صداوسیما نوشته و در پایان آورده است: «معتقدم از ابتدا تصمیم آقای علی‌عسکری و تیم ایشان درخصوص تفکیک کانال امید از شبکه کودک و نوجوان اشتباه بود و اکنون بر آقای جبلی و تیم ایشان واجب است که ایده جدیدی برای برنامه‌سازی مخصوص نوجوانان طراحی کنند. لذا تعطیلی شبکه امید و ادغام آن در کانال نهال، یک عقب‌نشینی تاکتیکی برای صداوسیما خواهد بود تا با تجمیع توان خود، حرکت جدیدی را برای نهضت برنامه‌سازی مخصوص نوجوانان آغاز کند.»

احساس خطر از بازگشت «گاندو»
پس از جلسه رئیس مرکز سیما فیلم، ماجرای ادامه ساخت سریال «گاندو» در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور داغ شده است. پس از آنکه در فهرست اعلام شده از آثار در دست تولید تلویزیون توسط مهدی نقویان نام این سریال هم دیده شد، حرف و حدیث‌هایی درباره تیم تولید این سریال مطرح شد که واکنش مجتبی امینی تهیه‌کننده آن را به همراه داشت. امینی در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود نوشته است: «دوستان و همراهان گرامی سریال گاندو، مدتی است در صفحات خبری درباره فصل سوم سریال گاندو، اخباری در حال انتشار است. خواستم از همینجا اعلام کنم ما تیم سازنده گاندو از ابتدا با هم همراه شدیم، با هم پیش رفتیم و در ادامه هم در کنار هم خواهیم بود. ریشه این اخبار کسانی هستند که از بازگشت گاندو احساس خطر می‌کنند و نمی‌خواهند گاندو ادامه پیدا کند. از این پس هم اخبار مربوط به سریال را فقط از پیج رسمی سریال و پیج خودم اطلاع‌رسانی می‌کنم.»

پیشنهاد سینمایی بهرام عظیمی
بهرام عظیمی انیمیشن‌ساز و کاریکاتوریست به دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام خود تماشای مجموعه فیلم اکشن پساآخرزمانی مکس دیوانه یا مَد مکس (Mad Max) را پیشنهاد داده است. توصیه او به طور مشخص فیلم چهارم این مجموعه است که تام هاردی نقش مکس را بازی کرده است. عظیمی به سبک تشویقی خود نوشته: «هفت سال پیش ساخته شده ولی تو اکشن‌ها شاهکاره لعنتی.»

جستجو
آرشیو تاریخی