صفحات
شماره هشت هزار و صد و نود و یک - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و نود و یک - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - صفحه ۱۸

پایان وحشت از 3 شبح زورگیر

تصویر 3 زورگیر که در پوشش مسافرکش اقدام به سوار کردن قربانیان خود کرده و اموال باارزش آنها را با استفاده از چاقو به سرقت می‌بردند برای شناسایی شکات احتمالی با درخواست قضایی منتشر شد.
با اعلام دادیار شعبه 15 دادسرای کرج، طعمه‌های 3 زورگیر در قالب مسافرکشی می‌توانند برای شناسایی و طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان کرج یا دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه مراجعه کنند.
در درخواست قضایی مهدی سبزواری‌نژاد دادیار شعبه 15 دادسرای کرج آمده است که «علیرضا»، «علیرضا» و «آرمین» به موجب پرونده مطروحه در شعبه 15 دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 3 کرج متهم به زورگیری هستند.
در ادامه با اشاره به اینکه زورگیران در قالب مسافرکشی، قربانیان خود را سوار خودرو کرده و اموال باارزش از جمله گوشی تلفن همراه و وجه نقد آنها را می‌ربوده‌اند، تأکید شده است: «با توجه به مراتب فوق، امکان دارد که متهمین با همین شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده‌ و شکات و بزه‌دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین طرح شکایت ننموده باشند و یا شکایت آنان به نتیجه نرسیده باشد بنابراین کلیه افرادی که توسط متهمین مورد بزه واقع شده‌اند پس از شناسایی آنان با مراجعه به پلیس آگاهی کرج و یا دادسرای ناحیه 3 کرج اقدام به طرح شکایت کنند».
جستجو
آرشیو تاریخی