صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲۸

فضای‌مجازی

اتفاق خبرساز اجرای علیرضا قربانی در رشت، تشویق و تعریف نویسندگان از نمایشگاه کتاب تهران، انتشار اثر جدید بهزاد عبدی با عنوان «ایران» و... از اخبار دنیای مجازی اهالی فرهنگ و هنر در شبانه‌روز گذشته است.

 محبوبیت علیرضا قربانی در بین هوادارانش
علیرضا قربانی خواننده نام آشنای موسیقی ایران، این روزها در حال برگزاری تور کنسرت‌هایش در سراسر ایران است. اما در کنسرت رشت که در تاریخ‌های 22 و 24 اردیبهشت ماه برگزار شد، اتفاق جالبی رخ داد که بازخورد بسیاری در فضای مجازی داشت. در ششمین سانس این کنسرت و در اجرای قطعه «خیال خوش» نابهنگام به دلیل گرفتگی صدا، این خواننده نتوانست ادامه آهنگ را بخواند و حاضران در سالن با مشاهده این اتفاق همصدا این قطعه را تا پایان اجرا کردند که این همدلی و هم‌صدایی نشان از محبوبیت این خواننده در بین طرفدارانش دارد.

یک تجربه تازه در نیوکمپ
لادن ژافه وند از اولین تجریه بازیگری‌اش در ژانر کمدی و در فیلم «نیوکمپ» نوشته که تجربه‌ای جذاب و به یادماندنی برایش بوده است: «تجربه همکاری با منوچهر هادی عزیز که همیشه پشت صحنه با اخلاق خوب و مهربانی‌اش انرژی‌ام را چند برابر می‌کرد و همبازی شدن با بازیگرهای خوب و حرفه‌ای لذت کار را برایم مضاعف کرد...»

جستجو
آرشیو تاریخی