صفحات
شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هشتاد و شش - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲۶

وزیر کشور:

قطع اینترنت در زمان برگزاری امتحانات نهایی منتفی است

وزیر کشور درباره پیشنهاد مطرح شده مبنی بر قطع شدن دسترسی به اینترنت در روز برگزاری امتحانات نهایی گفت که این پیشنهاد رد شده است.
وزیر کشور درباره بحث امنیت برگزاری آزمون‌های نهایی و کنکور گفت: مهم‌ترین موضوع، برگزاری کنکور است که در این زمینه مشکلی نیست و امنیت سؤالات هم موضوع دیگری است که تدابیر لازم برای تأمین آن اعمال می‌شود.
گفتنی است رضا مراد صحرایی سرپرست آموزش و پرورش نیز در جلسه‌ای با تأکید بر اینکه برای برگزاری امتحانات نهایی آمادگی لازم را داریم، افزود: حوزه‌های امتحان نهایی زیادی در کشور داریم که اهمیت آنها کمتر از آزمون کنکور نیست. برای حفظ امنیت سؤالات امتحانی، تدابیر مختلفی اندیشیده خواهد شد.
تسریع روند تولید توبوس‌های شهری
همچنین در سخنانی دیگر وزیر کشور با تأکید بر اینکه از کارخانه‌های سازنده اتوبوس خواسته شده در تولید اتوبوس‌ها تسریع کنند از تولید و تحویل تعدادی از اتوبوس‌های شهری به شهرداری‌ها در سال‌جاری خبر داد. احمد وحیدی در تشریح روند واگذاری اتوبوس‌های شهری به شهرداری‌های کشور به ایسنا گفت: تلاش کردیم اتوبوس‌ها را با اتکا به توان داخلی تولید کنیم و تا جایی که ممکن است از خارج واردات نداشته باشیم تا کارخانه‌های داخلی تولید کنند. وزیر کشور ادامه داد: ممکن است برخی کارخانه‌ها در انجام تکالیفشان عقب‌ماندگی داشته باشند که از آنها خواسته‌ایم در تولید تسریع داشته باشند تا هرچه زودتر اتوبوس‌ها به دست شهرداری‌ها برسد.
جستجو
آرشیو تاریخی