نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

شهرداری گرگان از کورس قهرمانی دور می‌شود؟

تیم شهرداری گرگان امروز در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال میزبان نفت آبادان است.سومین مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ بین این دو تیم ساعت 15 در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار می‌شود آن هم در حالی که هر دو به تساوی یک – یک رسیده‌اند.دو مسابقه قبلی به دلیل حکم کمیته انضباطی شاگردان مهران حاتمی و علی توفیق در خانه‌هایشان از حضور تماشاگر محروم بودند ولی این بار بعد از رفع محرومیت هواداران گرگان، سالن امام خمینی می تواند شاهد حضور 5 هزار هوادار باشد. هوادارانی که لرزه بر اندام هر تیمی خواهند انداخت البته نفتی‌ها هم همیشه به هنگام مسابقه بین شهرداری گرگان و نفت آبادان با خیل هواداران متعصب خود در سالن روبه‌رو شده‌اند و با این نوع جو آشنا هستند. حالا باید دید گرگانی‌ها که یکی از هواداران خود به نام رضا را به دلیل آسیب‌دیدگی  در تالار آزادی در کنار خود ندارند آیا از همان حال و هوای همیشگی برخوردارند یا خیر؟!
اما گرگانی‌ها دوهفته‌ای است که روی نوار باخت هستند و بعد از واگذاری نتیجه در آبادان، پنجشنبه 21 اردیبهشت نیز مقابل الریاضی باختند تا زنگ خطر برای آنها زده شود، چرا که در صورت باخت در خانه فینال لیگ را از دست می دهند و بعد از هت تریک قهرمانی باید جام را به یکی از سه تیم حاضر در نیمه‌نهایی واگذار کنند.هر چند بهنام یخچالی، پری پتی  و محمد جمشیدی بازیکنانی نیستند که به همین راحتی ببازند و تمام سعی خود را می کنند تا در کنار هوادارانشان به پیروزی رسیده و با انرژی مضاعف به بیروت بروند، چرا که آنها  چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه در  حاشیه سوپرلیگ غرب آسیا در بیروت مهمان الریاضی هستند.
در سوی دیگر این میدان، نفت آبادان با نوید رضایی‌فر، سعید داورپناه و محمد شهریان به مهمانی آمده‌اند تا بردی دیگر به دست آورند و بعد از یکسال ناکامی علی توفیق، سرمربی تیم به فینال بروند. رضا جوادی سرداور این بازی می‌داند که کار سختی دارد و یکی از روزهای پرحاشیه‌ای را پیش رو دارد! او در کنارش صادق قنبری و روزبه کلاهدوز را دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی