اخبار

شاید انتخابات ژیمناستیک
باطل شود

اگرفدراسیون جهانی ژیمناستیک با توضیحات کمیته ملی المپیک قانع نشود، بعید نیست انتخابات فدراسیون ایران باطل شود.  ظاهراً برای فدراسیون جهانی بعد از انتخابات، ابهاماتی به وجود آمده  که  از کمیته ملی المپیک توضیحاتی خواسته است. به گفته سیدمناف هاشمی دبیرکل، کمیته ملی المپیک برای جواب به آن 45 روز، فرصت دارد و اگر جواب قانع کننده نباشد، بعید نیست فدراسیون جهانی ژیمناستیک آن را تأیید نکند. مسئولان کمیته ملی المپیک برای تهیه گزارش می خواهند با معترضان انتخابات و برگزار کنندگان جلسه برگزار کنند.

 

معروف، عصر دیروز
به شهداب رسید

سعید معروف کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد، عصر دیروز به جمع بازیکنان این تیم در منامه اضافه شد. تیم والیبال شهداب یزد قهرمان فصل قبل لیگ والیبال که نماینده ایران در قهرمانی باشگاه‌های آسیاست، ساعت 16:30 دقیقه عصر یکشنبه به منامه رسید تا هم آخرین تمرینات را برای هماهنگی در سالن اصلی مسابقات انجام دهد و هم چند بازی تدارکاتی. شهدابی‌ها دیروز اولین تمرین را در سالن اصلی مسابقات انجام دادند و ساعت 19 دیروز هم سعید معروف پاسور سابق و کاپیتان جدید شهداب در منامه به جمع بازیکنان اضافه شد. به گفته امیر خوش‌خبر مدیر تیم والیبال شهداب یزد، این تیم احتمالاً امروز و فردا در بازی تدارکاتی به مصاف نماینده بحرین می‌رود.

 

شور و هیجان هانگژو در تهران

ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو با همکاری شورای المپیک آسیا، فردا رویداد fun run را در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌کند.
ستاد برگزاری بازی‌ها با هدف آشنایی مردم به ویژه قشر جوان با ورزش و تبلیغ بازی‌های آسیایی و زنده کردن شور و هیجان  در کشورهای شرکت‌کننده ، رویداد fun run را بعد از چین میزبان، کامبوج، ازبکستان و هند با حضور دانش آموزان ساعت 7 صبح تا 12 ظهر فردا در آکادمی ملی المپیک و جاده سلامتی مجموعه انقلاب برگزار می‌شود.

 

ذوب آهن با خارجی مصدوم در وابا

کوهیان: می خواهیم آسیایی شویم

دیدار رده بندی سوپر لیگ غرب آسیا امروز در لبنان بین تیم‌های ذوب‌آهن و بیروت برگزار می شود. گاندوها که در نیمه‌نهایی وابا نتیجه را به شهرداری گرگان در مجموع 2- 1 واگذار کردند برای کسب رده سومی دوشنبه راهی بیروت شدند تا تمرین کرده و خود را برای امروز آماده کنند. البته این دو تیم پیش از این هم در مرحله مقدماتی باهم بازی داشتند که سهم هریک یک برد بوده است. فرزاد کوهیان سرمربی تیم ذوب آهن با توجه به این دیدار می گوید:«آنها با تمام توان برای این دیدار آماده‌ شده‌اند و بدون شک کار سخت است اما ما هم برای برد و رسیدن به آسیا به مصاف آنها می رویم و می‌خواهیم نماینده دیگر ایران در این رویداد باشیم.»
او همچنین ادامه می دهد:« شرایط تیم خوب است اما می‌دانیم که کار سختی برای رسیدن به آسیا داریم، مسئولان تیم بیروت برای این دیدار بازیکن شاغل خود در NBA را هم فرخوانده‌اند تا با تمام توان برابر ما به میدان بیایند و این نشان می‌دهد ذوب‌آهن باید از یک مسیر سخت برای حضور در قهرمانی باشگاه‌های آسیا بگذرد اما همه ما مصمم هستیم تا این اتفاق رخ بدهد و شایستگی‌های خود را یکبار دیگر به رخ بکشیم.»
سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن به آسیب‌دیدگی بازیکن اسلونیایی خود هم اشاره می کند:« خارجی ما مصدوم است و باید دید آیا به این دیدار مهم می‌رسد یا خیر! کادر پزشکی مشغول مراحل درمانش هستند اما امیدوارم این بازیکن بتواند در بازی برابر بیروت ما را همراهی کند.
کوهیان در واکنش به باخت تیمش در نیمه‌نهایی لیگ برتر باشگاه‌های ایران گفت: شرایط خوبی نبود. بعد از بازی بازیکنان مات و مبهوت بودند، چراکه نباید این اتفاق رخ می‌داد اما ورزش است و برد و باخت دارد. به هر حال باید تمرکز خودمان را روی دیدار حساس با بیروت بگذاریم و برای پیروزی در این بازی خودمان را از هر نظر آماده کنیم.»

جستجو
آرشیو تاریخی