دربی چمپیونزلیگی میلان

پیتزا ایتالیایی!

لیگ قهرمانان امسال برای ایتالیایی‌ها خود خود زندگی است؛ 6 سال از آخرین حضور آنها در فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌گذرد و حالا بعد از یک نیمه نهایی تمام ایتالیایی بین اینتر و میلان، برای اولین بار بعد از فصل 2017- 2016 یک تیم از سری A در فینال حضور خواهد داشت.
میلان 5 بازی اخیر خود را با 2 برد و 3 تساوی پشت سر گذاشته است.اینترهم این روزها کمی حالش بهتر است و در هر 5 بازی اخیر خود فاتح میدان بوده است.
روسونری 7 قهرمانی در کارنامه خود دارد که البته 2 جام آخر را به لطف کارلو آنچلوتی بالای سر برده است.نراتزوری هم تا به امروز 3 بار قهرمان شده است که آخرین قهرمانی‌اش با مورینیو، آخرین جام یک تیم ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
دوئل این دو تیم فقط به این نیمه نهایی ختم نمی‌شود و این دو در سری A و کسب سهمیه لیگ فصل بعد هم رقابتی تنگاتنگ دارند؛ درحال حاضر اینتر با 63 امتیاز، چهارم و میلان با 61 امتیاز پنجم است. در 5 نبرد اخیر دو تیم، میلان یک برد داشته است و اینتر با 3 برد پیشتاز بوده است، یک بازی هم با تساوی به پایان رسیده است.
نکته جالب این روزها شایعات زیادی است که پیرو سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر مطرح می‌شود، طبق ادعای چند رسانه ایتالیایی، حتی عملکرد موفق او در لیگ قهرمانان اروپا تا به اینجای کار، مدیران باشگاه را راضی نکرده است و تنها شرط ماندن اینزاگی روی نیمکت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و یا کسب سهمیه فصل بعد است.
اما توتو اسپورت چیز دیگری می‌گوید و طبق گزارشش فینالیست شدن اینتر هم دردی دوا نمی‌کند و اینزاگی با پایان فصل باید از در خروج باشگاه بیرون برود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی