طوفان نساجی مقابل پیکان

پرسپولیس هم به نیمه‌نهایی رسید

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، دیروز با انجام دو دیدار دیگر پیگیری شد که در اولین دیدار، نساجی و پیکان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار 3-0 به سود میزبان به اتمام رسید.
در دیگر دیدار هم پرسپولیس از ساعت 18:15 مقابل گل گهر قرار گرفت. دقیقه 31 بازی، قرمزها با حرکت سعید صادقی و خطای هند آرمین سهرابیان، صاحب یک ضربه پنالتی شدند که مهدی ترابی آن را تبدیل به گل کرد. در حالی که نیمه اول رو به پایان بود هم، عیسی آل کثیر در دقیقه 1+45 گل دوم را زد تا پرسپولیسی ها با برتری دو گله به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم، الهویی تغییراتی را در گل گهر ایجاد کرد و سیرجانی‌ها که برای جبران گل های خورده به میدان بازگشته بودند، دقیقه 52 روی سانتر ایستگاهی محمدرضا حسینی و ضربه سر رضا شکاری به گل رسیدند. در ادامه حملات گل گهر ثمری نداشت تا این بازی با نتیجه 2-1 به سود پرسپولیس به پایان برسد و شاگردان یحیی گل محمدی راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
پس از مسابقه دیشب قرعه کشی نیمه‌نهایی جام حذفی برگزار شد. مطابق قرعه هوادار میزبان پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی پذیرای نساجی است. احتمالاً نیمه نهایی در روزهای 3 و 4 خرداد  برگزار می‌شود؛ فینال هم در تاریخ 10 یا 11 خرداد به احتمال فراوان در تبریز انجام می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی