خرده خبر

طلوع کیان مشاور و مدیر حوزه ریاست کمیته ملی المپیک

محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، حکم  مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و مدیر حوزه ریاست را به نام فرهاد طلوع کیان امضا کرد.
فرهاد طلوع‌کیان که  همزمان با دوره آخر ریاست خسروی وفا در پارالمپیک، از اردیبهشت ماه سال 99 مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک بود، دیروز حکم  مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست  کمیته را از رئیس کمیته ملی المپیک گرفت.

 

اخلاق‌پسند کاپ تنیس روی‌میز تگزاس را قاپید

شاهین اخلاق‌پسند المپین تنیس روی‌میز ایران در المپیک آتن، کاپ قهرمانی ایالت تگزاس را از آن خود کرد.اخلاق‌پسند ملی‌پوش سابق ایرانی است که حالا چند سالی به صورت قانونی در امریکا زندگی می‌کند.این مسابقات با حضور دو بازیکن اصلی تیم‌ملی امریکا، بازیکنان مطرح چینی شاغل در سوپر لیگ چین و نمایندگانی دیگر برگزار شد که در نهایت اخلاق‌پسند بعد از رقابت با بازیکنانی از کشورهای مختلف ساکن تگزاس، عنوان قهرمانی این ایالت را به دست آورد.

 

حضور یک قایق بادبانی در هانگژو قطعی شد

خسرو ابراهیمی سرپرست فدراسیون بادبانی از قطعی بودن حضور یک ورزشکار بادبانی در بازی‌های آسیایی هانگژو خبر داد.
طبق تصمیمات گرفته شده، اعزام یک نماینده در قایق لیزری به هانگژو تا این لحظه قطعی است اما مسئولان منتظر دعوتنامه‌ها و اطلاعات بیشتر هستند تا بررسی‌های لازم را برای اعزام نفرات بیشتر انجام دهند.

 

28 اردیبهشت قرعه‌کشی انتخابی فوتبال المپیک

مراسم قرعه‌کشی مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک فوتبال بانوان ۲۰۲۴ پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه برگزار می شود. داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد که این مراسم ساعت ۱۱ به وقت محلی به صورت آنلاین در کوالالامپور مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله اول  انتخابی المپیک با یک پیروزی و یک تساوی برابر میانمار جواز حضور در مرحله دوم را کسب کرد.

 

چشمک بارسا به قهرمانی لالیگا

بارسلونا بعد از 2 تساوی، با پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید بموقع عمل کرد. شاگردان ژاوی،در یک بازی خشن با 10 کارت زرد و در یک بازی میلیمتری اتلتیکو را کنار زدند، روند شکست ناپذیری شاگردان سیمئونه هم بالاخره بعد از 13 بازی متوقف شد تا بارسا در هر دو بازی رفت و برگشت لالیگا فاتح این دیدار باشد.
ژاوی هرناندز حالا با این پیروزی، خیال خود را در صدر لالیگا با 11 اختلاف امتیاز راحت کرد و کار رئال رده دومی را سخت.کاتالان ها با 76 امتیاز مصمم برای قهرمانی هستند و با این پیروزی در یک قدمی آن قرار دارند.تک گل این بازی را فران تورس دقیقه 44 به ثمر رساند.در ادامه هم روبرت لواندوفسکی با خودخواهی، یک موقعیت را از دست داد تا بارسا با همان یک گل میزبانی‌اش را به پایان برساند.
مارک آندرا تراشتگن هم برای بیست و سومین بار در طول تاریخ این فصل کلین شیت کرد و به رکورد کلودیو براوو برای ثبت بیشترین کلین شیت در طول یک فصل لالیگا، در تاریخ بارسلونا رسید، او حالا یک کلین شیت دیگر تا تاریخ سازی فاصله دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی