سعید معروف، یک قدم به شهداب نزدیک‌تر شد

باخت تیم والیبال فنرباغچه در بازی اول پلی‌آف لیگ برتر ترکیه، یک قدم سعید معروف پاسور نابغه را به تیم شهداب یزد نزدیک‌تر کرد.
شهداب یزد با سعید معروف برای رقابت‌های باشگاه‌های آسیا به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نشده است، چرا که با حضور این تیم در پلی‌آف، او به شرط حذف تیم باشگاهی‌اش در پلی‌آف می‌تواند 18 اردیبهشت ماه در بحرین به جمع شهدابی‌ها اضافه شود. اولین بازی فنرباغچه و تیم زراعت بانک در پلی‌آف یکشنبه شب برگزار شد که با نتیجه 3-2 باخت. اگر فنرباغچه فردا هم در بازی دوم بازنده باشد، آن وقت سعید معروف راهی بحرین می‌شود.
امیر خوش مدیر تیم والیبال شهداب یزد دراین باره می‌گوید: «سعید پیشنهاد همراهی تیم را به باشگاه شهداب یزد داده اما هنوز قراردادی امضا نشده است. حضور او بستگی به نتیجه بازی دوم فرداشب فنرباغچه با زراعت بانک دارد.
 به همین خاطر من با اینکه بلیت همه بازیکنان تیم شهداب یزد را برای 18 اردیبهشت ماه گرفته‌ام، اما منتظرم نتیجه بازی دوم مشخص شود تا بلیت سعید معروف را هم بگیرم. حتی خود سعید هم قبل از بازی‌ها گفت منتظر باشید.»
رقابت‌های باشگاه‌های والیبال مردان آسیا 24 اردیبهشت ماه به میزبانی بحرین شروع می‌شود اما تیم شهداب یزد به گفته مدیرش یک هفته زودتر می‌رود: «تیم ما به خاطر چند بازی تدارکاتی و هماهنگی سعید معروف با تیم چند روز زودتر از شروع رقابت‌ها به بحرین می‌رود. از حالا بازی با نماینده بحرین قطعی است و احتمالاً با دو، سه تیم دیگر که زودتر می‌آیند هم بازی داریم.»
 شهداب یزد دور مقدماتی رقابت‌ها با تیم‌های گاز جنوب عراق، تایچونگ بانک چین‌تایپه و کام ایر افغانستان در گروه B رقابت می‌کند.
جستجو
آرشیو تاریخی