صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و چهار - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و چهار - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲

اخبـــار

تبریک رئیسی به بشار اسد به مناسبت روز ملی سوریه
 
آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پیامی به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، ضمن تبریک روز ملی این کشور تأکید کرد: نظم جهانی و منطقه‌ای در سایه سال‌ها همکاری صادقانه و مقاومت تاریخ‌ساز ایران و سوریه، به نفع ملت‌های آزاده و مستقل ما در حال رقم خوردن است.
 

تسنیم

افطاری قالیباف 
با رؤسای سابق مجلس  
رئیس مجلس شورای اسلامی یکشنبه شب میزبان رؤسای مجالس گذشته بود. در این ضیافت افطار، محمدباقر قالیباف میزبان حجت الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری، علی لاریجانی و غلامعلی حدادعادل رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.

 

میزان
همکاری قوه قضائیه
با دولت برای تحقق شعار سال
رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای عالی قضایی، با اشاره به ضرورت‌های تحقق شعار سال، گفت: ما در قوه قضائیه باید مترصد باشیم تا به محض اعلام برنامه‌های دولت برای مهار تورم و رشد تولید، همکاری‌های مقتضی را انجام دهیم. حجت الاسلام محسنی اژه‌ای همچنین با انتقاد از قیمت خودرو در بازار، افزود: بخش‌ها و مسئولان مربوطه در قضیه قیمت خودرو تلاش کنند اشکالات کار برطرف شود و هر جا اشکالی به ما به عنوان قوه قضائیه هم وارد است، اعلام کنند تا برطرف کنیم.

 

ایسنا
 رئیس جمهور 
7 اردیبهشت به خوزستان می رود
محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان خوزستان، با اعلام اینکه ششمین سفر رئیس جمهور به این استان، هفتم و هشتم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد، گفت: رئیس جمهور نگاه ویژه‌ای به این استان دارند، اما با منابع دولتی نمی توان کار جدی‌ در خوزستان انجام داد، لذا از بنگاه‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران دعوت کردیم تا یک کار بزرگ برای توسعه خوزستان انجام دهیم.

جستجو
آرشیو تاریخی