صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و چهار - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و چهار - ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خرده خبر

درستکار تا المپیک پاریس ماندنی شد

نشست بررسی نتایج تیم ملی کشتی آزاد با ابقای پژمان درستکار در رأس کادر فنی تا بازی‌های المپیک 2024 پاریس به پایان رسید. پس از نتایج ضعیف آزادکاران در رقابت‌های قهرمانی آسیا که با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز و ایستادن بر جایگاه سومی آسیا همراه بود، انتقادات شدیدی از عملکرد درستکار مطرح شد ولی هیأت رئیسه فدراسیون با توجه به نتایج قابل قبول پژمان درستکار در ۲ دوره قهرمانی جهان و رویدادهای دیگر بر ابقای او رأی اعتماد داد.

 

آسیایی‌ها در جام تختی

با توجه به اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا فقط رحمان عموزاد صاحب نشان طلا شد، همه ۹ عضو دیگر اعزامی به این رقابت‌ها باید در جام تختی کشتی بگیرند.علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، یاسین رضایی در 61 کیلوگرم، مرتضی قیاسی در 70 کیلوگرم، حسین ابوذری در 74 کیلوگرم، امیرحسین کاووسی در 79 کیلوگرم، علیرضا کریمی در 86 کیلوگرم، ارشک محبی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم جزو کسانی هستند که در مسابقات جام تختی باید روی تشک بروند.

 

اسباب‌کشی والیبال نوجوانان به تبریز

تیم والیبال نوجوانان پسر ایران با شروع اردوی تیم ملی برای یک ماه در تبریز تمرین می‌کند. محمد وکیلی که شاگردانش را برای قهرمانی جهان آرژانتین آماده می‌کند، بعد از تمرین در تهران، با شروع کار تیم ملی از دوشنبه هفته آینده تیمش را برای یک ماه در تبریز تمرین می‌دهد.

 

ارمغانی و سه مربی اروپایی گزینه‌های تیم ملی بسکتبال

 سعید ارمغانی و سه مربی اروپایی گزینه‌های مورد نظر فدراسیون بسکتبال برای هدایت تیم ملی کشورمان شدند. با وجود صعود تیم ملی به جام جهانی ولی به‌دلیل نتایج ضعیف در پنجره انتخابی ششم هیأت رئیسه فدراسیون در خصوص همکاری با سعید ارمغانی تشکیل جلسه دادند. در این خصوص جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال می‌گوید:«بعد از نشست دو ساعته و بررسی عملکرد ارمغانی، گزینه‌های سرمربیگری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت قرار شد گزینه‌های اروپایی مورد بررسی قرار بگیرند و در نهایت نام سرمربی تیم ملی از بین این چهارگزینه اعلام شود.»

 

وضعیت قرمز در آرسنال
عکس نوشت

آرسنال یکشنبه برد مقابل وستهم را با تساوی عوض کرد، لغزشی که حالا می‌تواند رؤیای قهرمانی را به حسرت تبدیل کند.توپچی‌ها که می‌دانستند حقی برای از دست دادن امتیاز ندارند، بازی را توفانی شروع کردند، آنها ابتدا با گل‌های ژسوس و اودگار پیش افتادند اما در نهایت این وستهم بود که با کامبک بازی را به تساوی کشاند.شاگردان آرتتا در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتند که قدر ندانستند، ساکا هم درحالی که می‌توانست بازی را تغییر دهد، یک پنالتی را از دست داد.حالا وضعیت برای آرسنال پیچیده‌تر از همیشه است. آنها همچنان با 74 امتیاز در صدر هستند اما حاشیه امنیتی ندارند، چراکه سیتی با یک بازی کم‌تر و تنها با 4 اختلاف امتیاز در دره دوم کمین کرده است تا در بهترین فرصت جام را از دستان آرسنال پایین بکشد.حالا همه نگاه‌ها به بازی برگشت توپچی‌ها و سیتیزن‌ها در 5 اردیبهشت مقابل یکدیگر است؛ بازی که می‌تواند در ورزشگاه اتحاد سرنوشت آرسنال را در این فصل تغییر دهد.
در دیگر بازی مهم لیگ جزیره هم منچستر یونایتد، در خارج از خانه با 2 گل مقابل ناتینگهام فارست پیروز شد، شاگردان تن‌هاخ با این 3 امتیاز شیرین، نیوکسل را جا گذاشتند و به رتبه سوم جدول رسیدند.

جستجو
آرشیو تاریخی