صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هشت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هشت - ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خرده خبر

دومین تجربه قضاوت افشین 
در قهرمانی جهان

نرگس افشین داورزن بین‌المللی والیبال ایران، بعداز قهرمانی جهان پسران، در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دختر قضاوت می‌کند.
او که  داور درجه B2 بین‌المللی والیبال است و سابقه قضاوت مسابقات قهرمانی جوانان آسیا، زنان آسیا، چلنجر کاپ زنان آسیا و قهرمانی نوجوانان پسر جهان را در پرونده‌اش دارد، این بار از 10 تا 20 مردادماه در قهرمانی جهان نوجوانان دختر به میزبانی دو کشور کرواسی و مجارستان سوت می‌زند.

 

رقابت 6 تیم برای صدرجدول 
لیگ والیبال ساحلی

6 تیم بالای جدول در پایان هفته چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی برای صدرنشینی با هم نبرد می‌کنند. هفته چهارم این رقابت‌ها که از چهارشنبه  در بندر دیر شروع شد، بعداز سه روز با 8 بازی  جمعه تمام شد که  تیم‌های ساوانا، پارس جنوبی، فولاد هرمزگان، سنگ آهن بافق، پیکان بندر دیر و شهداب یزد با امتیازاتی نزدیک برای صدر جدول رده‌بندی با هم جدال نزدیکی دارند.

 

تقوی: تناقض مدارک دردسرساز شد

میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال تناقض مدارک را مشکل  اصلی  برای صدور ویزای امریکای سه بازیکن، فیزیوتراپ وماساژور تیم ملی والیبال دانست. میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال در این باره می‌گوید:« زمانی که ما مدارک بازیکنان را برای سفارت فرستادیم امین اسماعیل نژاد در حال خدمت بود و ما هم گواهی خدمت برای سفارت فرستادیم، اما اسفندماه سربازی آنها تمام شد و همین تناقض مدارک دردسرساز شد و حالا ما باید مدارک کامل آنها را به سفارت بدهیم.»

 

دختران هاکی راهی امریکا می‌شوند

تیم ملی هاکی زنان ایران برای برگزاری مسابقات دوستانه به امریکا دعوت شد. این روزها در جامعه هاکی ایران خبری دهان به دهان می‌چرخد که تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران به زودی به طور رسمی از سوی فدراسیون هاکی امریکا برای سفر به این کشور دعوت خواهد شد. بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی، این موضوع را تلویحاً تأیید کرده و البته گفته است هنوز دعوتنامه رسمی به ایران ارسال نشده، بااین‌حال آنها امیدوارند این اتفاق طی هفته‌های آینده رخ دهد .البته  در مورد اعزام احتمالی به امریکا، فدراسیون هاکی و شورای برون‌مرزی وزارت ورزش ابتدا به مسأله هزینه‌های سفر توجه خواهند کرد و اگر این هزینه‌ها از سوی طرف امریکایی پرداخت شود آنگاه می‌توان جدی‌تر در مورد این اعزام سخن گفت.

 

استون‌ویلا و تاتنهام افطار دادند
عکس نوشت

باشگاه‌های استون ویلا و تاتنهام پنجشنبه شب و برای اولین بار، در ماه مبارک رمضان میزبان مسلمانان انگلیس بودند و آنها در ورزشگاه‌های ویلاپارک و تاتنهام روزه خود را افطار کردند. پیشتر نیز ورزشگاه استمفوردبریج و اَمِکس که متعلق به باشگاه‌های لیگ برتری چلسی و برایتون است، درهای خود را به روز مسلمانان روزه‌دار گشوده بود. اتحادیه فوتبال انگلیس نیز به داوران اجازه داده برای افطار بازیکنان مسلمان، بازی را در میانه آن قطع کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی