صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هفت - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هفت - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

خرده خبر

ویزای  اسماعیل نژاد با مشکل مواجه شد

سربازی برای  امین اسماعیل نژاد پشت خط زن ملی پوش والیبال دردسرساز شد. او که همراه تیم ملی برای مصاحبه ویزای امریکا به سفارت این کشور در آنکارا رفته بود، به دلیل اینکه کارت پایان خدمت نداشت با مشکلاتی مواجه شد. مصاحبه اسماعیل  و آرمان صالحی برای صدور ویزا تکمیل نشد و در وضعیت بررسی مجدد قرار گرفت.  امین اسماعیل نژاد با صعود تیم پاس گرگان به نیمه نهایی لیگ برتر از چند ماه سربازی معاف شده است.

 

گزارش «ایران» درباره خداحافظی غفور تأیید شد

انتشار نامه خداحافظی امیر غفورپشت خط زن از تیم  ملی ، گزارش «ایران» را تأیید کرد. چهارشنبه هفته قبل بود که روزنامه ایران در گزارشی با تیتر «خداحافظی در سکوت»  از نیامدن سوپراستار والیبال به تیم ملی نوشت. حتی به انتشار نامه خداحافظی هم اشاره کرده، درست یک روز بعد یعنی پنجشنبه نامه خداحافظی امیر غفور، ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر فصل 1401 منتشر شد. اتفاقی که روی صحت گزارش «ایران» مهر تأیید زد. امیر غفور پشت خط زن سابق تیم ملی که با شهداب یزد قرارداد دارد، با قرارداد 20 روزه، این روزها در عراق برای تیم  گاز جنوب در لیگ این کشور بازی می کند.

 

4 اردیبهشت رکوردگیری از وزنه برداران

ملی پوشان وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابت‌های آسیایی کره جنوبی روز چهارم اردیبهشت ماه مشخص می شوند.کادرفنی تیم ملی در آستانه اعزام تیم کشورمان به سئول از ۱۸ وزنه بردار دعوت شده به ویژه کیانوش رستمی که به تنهایی تمرین می کند،رکوردگیری می کنند.درپایان اسامی۱۰وزنه‌بردار اعزامی به رقابت های آسیایی کره جنوبی مشخص می شود.

 

پلی‌آف لیگ بسکتبال استارت می‌خورد

مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال از امروز در شهرهای گرگان و آمل آغاز می‌شود. این مرحله  به صورت 3 پیروزی از 5 بازی انجام می‌شود که طبق برنامه شهرداری گرگان میزبان آویژه صنعت پارسای مشهد است. کاله آمل هم با نبوغ اراک بازی می‌کند. همچنین بازی برگشت تیم‌های فوق، ساعت 19:30 روز شنبه 19 فروردین برگزار خواهد شد. ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان، نفت آبادان و مهرام، دیگر تیم‌های راه یافته به پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال هستند که فردا بازی دارند. ذوب‌آهن با مس کرمان مسابقه می‌دهد و نفت آبادان با مهرام.

 

گل‌های نوروزی نژاد هم ناجی اینتراخت نشد

پویا نوروزی‌نژاد، لژیونر هندبال ایران، با گل‌هایش ناجی تیم اینتراخت هاگن نشد. تیم اینتراخت هاگن که این فصل با ملی پوش ایرانی قرارداد دارد، در هفته بیست و هشتم  بوندسلیگای 2 آلمان، مقابل Elbflorenz با نتیجه ۲۵ - ۲۶ باخت، نوروزی نژاد هرچند با 6 گلی که زد،  مثل چهار هفته قبل  گلزن ترین بازیکن بود، اما گره گشای اینتراخت نشد. نوروزی‌نژاد در پنج هفته قبل ۴۷ گل  به ثمر رسانده است.

 

دزد به خانه مسی زد
حادثه روز

2 سارق مسلح به خانه لیونل مسی در شهر بارسلونا حمله کردند.تصاویر ثبت شده در دوربین مداربسته نشان می‌دهد که سارقان با بالا رفتن از دیوارهای خانه وارد محوطه حیاط شدند اما موفق به عبور از سد حفاظتی خانه  نشدند تا تلاش‌شان برای سرقت ازمنزل لوکس  ستاره آرژانتینی بی‌نتیجه بماند.این اقدام در حالی صورت گرفت که مسی و خانواده‌اش در خانه نبودند و هم‌اکنون در پاریس سکونت دارند.این اولین بار نیست که از این قبیل اتفاقات برای مسی رخ می‌دهد، قبل از این هم دو مرد نقابدار به اتاق هتلی در پاریس که مسی در آن حضور داشت وارد شده بودند.حدوداً یک ماه پیش هم مغازه آنتونلا روکوزو همسر مسی در آرژانتین مورد هدف حمله مسلحانه قرار گرفته بود.

جستجو
آرشیو تاریخی