صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هفت - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و هفت - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۷

رئال مادرید استاد کامبک‌های بزرگ

کهکشانی‌ها بازهم با کامبکی استادانه ورق را به نفع خود برگرداندند. درحالی که بازی رفت نیمه نهایی کوپادل ری 1-0 به سود بارسلونا تمام شده بود، رئالی‌ها در نوکمپ 4 بار دروازه تراشتگن را باز کردند تا در مجموع دو بازی با نتیجه 4-1 پیروز شده و حریف اوساسونا در فینال جام حذفی اسپانیا شوند.
این بازی هم مثل باقی ال‌کلاسیکوها حواشی زیادی داشت اما این بار وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی رئال نقش اصلی جنجال‌ها را بر عهده داشت تا جایی که خشم اکثر بازیکنان بارسا مخصوصاً گاوی را برانگیخت. این دو بازیکن حتی در نیمه اول بابت درگیری کارت زرد گرفتند و گاوی آنقدر از او عصبانی بود که تا پایان بازی این جنگ کلامی ادامه داشت.
حتی رونالد آرائوخو مدافع کاتالان‌ها که مأمور مستقیم مهار وینی بود هم به رفتار او حین بازی واکنش نشان داد و بعد از بازی فاش کرد که این بازیکن در طول بازی فقط مشغول توهین به آبی اناری‌ها بوده است.
روزنامه اسپورت هم در گزارشی ویژه نوشته که تکرار توهین‌های وینیسیوس در جریان ال کلاسیکو بشدت شاگردان ژاوی را عصبانی کرده و او در یکی از این رفتارها توهینی مستقیم به فران تورس داشته است که وینگر بارسا در واکنش به توهینش به او گفته است: «آرام باش و بازی را دنبال کن.» اما وینیسیوس در جواب او گفته است: «تو با آن سطح بازی افتضاحی که داری، خفه شو.»
ماجرا اما به اینجا ختم نمی‌شود وبازیکنان رئال مادرید موقع خروج از رختکن و در مسیر تونل نوکمپ تا اتوبوس تیم، شعار جدید آبی اناری‌ها با عنوان« دوران جدید ما شروع شده است» را مورد تمسخر قرار داده و درحالی که دنی سبایوس با خنده فریاد می‌زده دوران جدیدشان شروع شده است، باقی بازیکنان هم با تمسخر این جمله را تکرار کرده‌اند.
باخت 4-0 ژاوی به آنجلوتی سنگین‌ترین شکست خانگی 26 سال اخیر بارسلونا و بهترین برد رئال مادرید در ال کلاسیکو طی 28 سال اخیر بوده است.
جستجو
آرشیو تاریخی