صفحات
شماره هشت هزار و صد و پنجاه و چهار - ۱۵ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و پنجاه و چهار - ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

از امروز

ثبت نام نوبت دوم کنکور آغاز شد

ثبت نام نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از امروز آغاز می‌شود و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد. نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود. در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ تأثیر قطعی سابقه تحصیلی ۴۰ درصد خواهد بود که بر اساس نمرات پایه دوازدهم محاسبه می‌شود. آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌های آزمایشی برگزار می‌شود که دروس و ضرایب آن در دفترچه راهنمای آزمون اعلام شده است. نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، در روزهای ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شده است.
 مهلت تمدید شده برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است و داوطلبان می‌توانند در روزهای ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات اقدام کنند.
همچنین پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی است. داوطلبان این آزمون از روز گذشته می‌توانستند نسبت به ثبت نام و ویرایش فرم مربوطه و ارسال مدارک اقدام کنند که امروز این فرصت پایان می یابد.پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی