سخنگوی فدراسیون کشتی: مطابق بند 10 تصمیم گرفتیم

اخراج کشتی‌گیر وسط بازی بسکتبال!

محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی، اخراج امیرحسین زارع کشتی‌گیر ملی‌پوش از اردو را به تصمیم کادر فنی ربط می‌دهد. او می‌گوید: « طبق بند 10 چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی‌انضباطی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی‌گیر از چرخه می‌شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است. فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی در مورد امیرحسین زارع است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.»
امامی دلیل  درگیری دو ملی‌پوش  در اردوی کشتی آزاد را جوانی و هیجان زیاد تمرین می‌داند: «درگیری امیرحسین زارع  با کامران قاسم‌پور که از کشتی‌گیران با اخلاق و عنوان‌دار ایران و جهان محسوب می‌شود و امسال هم بهترین کشتی‌گیر ایران شناخته شده است، پیش آمده که با توجه به جوانی کشتی‌گیران و هیجانات بوجود آمده در تمرینات و لاکتیکی شدن بدن‌های آنها در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید.»
سخنگوی فدراسیون با بیان اینکه، زارع بابت این مسأله عذرخواهی کرده است، گفت: « این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود و به رغم عذرخواهی این کشتی‌گیر از کامران قاسم‌پور و کادر فنی، او با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است. البته امیرحسین زارع و پدرش برای پیگیری این موضوع دیروز صبح در فدراسیون حاضر شدند و امیرحسین زارع علاوه بر ندامت از کارش عذرخواهی هم کرده است.»

فدراسیون در انتظار گزارش کادر فنی
در ارتباط با حاشیه های ایجاد شده در اردوی کشتی آزاد ، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد اتفاق پیش آمده و اخراج امیرحسین زارع از اردوی تیم ملی توضیح داد:«درگیری زارع  با کامران قاسم پور که از کشتی گیران با اخلاق و عنوان‌دار ایران و جهان محسوب می شود،با توجه به جوانی کشتی گیران و هیجانات به‌وجود آمده در برخی مواقع و خیلی کم در ورزش این اتفاقات پیش می‌آید.البته این حرکت زارع با تذکر جدی پژمان درستکار سرمربی تیم ملی همراه بود وبا وجود عذرخواهی این 
کشتی گیر از قاسم پور و کادر فنی، او با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی از اردو اخراج شده است.»
او در ادامه تأکید کرد:هر چند زارع و پدرش به فدراسیون آمدند و کشتی گیر کشورمان ضمن ندامت از اقدامی که انجام داده عذرخواهی نیز کرده است ولی با توجه به بند 10 چرخه انتخابی تیم ملی و تأکید کادرفنی، هرگونه بی انضباطی در اردوها منجر به خارج شدن کشتی‌گیر از چرخه می‌شود و در مورد زارع نیز تصمیم با کادر فنی است.فدراسیون کشتی منتظر گزارش کادر فنی است تا تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ و به اطلاع عموم رسانده شود.

یزدانی و قاسم‌پور خط خوردند
لیست تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعلام شد. پژمان درستکار سرمربی تیم ملی، علیرضا سرلک،یاسین رضایی،رحمان عموزاد،مرتضی قیاسی، حسین ابوذری، امیرحسین کاووسی،علیرضا کریمی،ارشک محبی،مجتبی گلیج و امیررضا معصومی را در ترکیب تیم اعزامی قرار داد. هر چند نام بزرگانی چون حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور در میان نفرات اعزامی نیست اما رحمان عموزاد به دلیل مصدومیت پیمان بیابانی 20 فروردین به آستانه 
می رود. گفته می شود درستکار سعی داشته جوانان بیشتری را در ترکیب قرار دهد.

 

بــــرش

قهرمان جهان اخراج شد
امیر‌حسین زارع، سنگین‌وزن تیم‌ملی کشتی آزاد و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در جریان اردوی تیم‌ملی پس از زدن ضربه به سر و سینه کامران قاسمپور از تمرینات اخراج شد. در جریان بازی بسکتبال در اردوی تیم‌ملی کشتی آزاد، زارع به قصد تصاحب توپ، کامران قاسمپور را هول داد  و به سینه و صورت او ضربه زد. پژمان درستکار سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد نیز با عصبانیت شدید و داد و فریاد امیر‌حسین زارع را از اردوی تیم‌ملی اخراج کرد. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون نیز با شنیدن موضوع دستور برخورد جدی با این کشتی‌گیر را صادر کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی