صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و دو - ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲۲

افزایش مناسب مستمری دهک‌های پایین در سال آینده

رئیس سازمان بهزیستی، از افزایش مناسب مستمری دهک‌های پایین جامعه برای سال آینده خبر داد و گفت: ما به خوبی می دانیم که این مبالغ به هیچ عنوان کفاف زندگی مردم به خصوص اقشار ضعیف را نمی‌کند اما آنچه توسط سازمان بهزیستی به جامعه هدف پرداخت می‌شود، در حقیقت کمک معیشتی است.
علی‌محمد قادری افزود: در ارائه ویلچر به افراد متقاضی پشت نوبت نداریم و هر معلولی در این زمینه تقاضای خود را به ادارات بهزیستی ارائه کند، در سریع ترین زمان ممکن لوازم موردنیاز در اختیارش گذاشته می شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون این مجموعه به هفت میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت کشور خدمات می‌دهد، اظهار کرد: اهتمام جدی و بی سابقه دولت سیزدهم در کاشت حلزون برای نوزادان ناشنوا در بدو تولد یکی از دستاوردهای بسیار مهم دولت بود . اعمال جراحی مربوط به کاشت حلزون توسط این سازمان و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.
رئیس سازمان بهزیستی، توجه به اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی را یکی از اولویت‌های مهم این سازمان طی سال جاری و برای سال آینده اعلام کرد و گفت: در این رابطه تسهیلاتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای هر نفر پرداخت می شود که منابع آن تأمین شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. وی گفت: افراد تحت پوشش واحدهای مختلف تولیدی و کارگاهی از مساعدت چهار میلیون تومانی بهره‌مند می شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی