سرقت در کرمان دستگیری در جزیره قشم

سه عضو این باند در کانال فاضلاب مخفی شده بودند

اعضای باند سارقان خشن که در کرمان با قمه، اموال مردم را سرقت می‌کردند در حالی در جزیره قشم دستگیر شدند که داخل کانال‌های فاضلاب مخفی شده بودند.
سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: همزمان با اجرای طرح‌های ارتقای اجتماعی پایان سال، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت و زورگیری در دستور کار پلیس سراسر استان قرار گرفته است. در همین خصوص اعضای یک باند سرقت و زورگیری که با تهدید سلاح سرد، اقدام به سرقت تلفن همراه و دیگر اموال قیمتی شهروندان در نقاط مختلف شهر کرمان کرده بودند توسط مأموران کلانتری ۱۳ شناسایی شدند و رد آنها با انجام اقدامات اطلاعاتی تا جزیره قشم زده شد. ناظری ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۳ به سرپرستی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان ضمن هماهنگی قضایی راهی جزیره قشم شده و با اشرافی که بر محل تردد و حضور سارقان زورگیر داشتند، موفق شدند سه عضو این باند را در حالی که درون یک فضای متروکه در کانال‌های فاضلاب مخفی شده بودند، غافلگیر کنند. فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در پی دستگیری این سه متهم، سه عضو دیگر باند سارقان زورگیر تلفن همراه در چند عملیات دیگر دستگیر شدند و تا کنون به بیش از ۶۰ مورد سرقت و زورگیری اعتراف کردند که شمار زیادی از تلفن‌های سرقتی کشف شد و با توجه به اینکه یک دستگاه از تلفن‌ها را به مالخر خود در یکی از کشورهای همسایه شرقی انتقال داده‌اند با همکاری پلیس اینترپل در تلاش هستیم این گوشی‌های گرانقیمت نیز به کشور مسترد و تحویل مالباختگان شوند.
وی با اشاره به اینکه اعضای این باند بین ۱۶ تا ۲۲ سال سن دارند، بیان کرد: این متهمان که با تهدید به وسیله انواع سلاح سرد  اشیای قیمتی شهروندان را با تهدید و زخمی کردن آن ها به سرقت می‌بردند پس از فرار به جزیره قشم در یک مکان نامشخص مخفی شده بودند و تصور نمی‌کردند در مدت سه روز پس از انجام آخرین سرقت خود دستگیر شوند.
جستجو
آرشیو تاریخی