اخبــار

مسمومیت 30 دانش آموز با اسپری حشره کش

کنجکاوی دو دانش‌آموز در مدرسه و انتشار اسپری حشره کش در کلاس 30 دانش‌آموز را دچار مسمومیت تنفسی کرد.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ٢۵ بهمن، در پی کنجکاوی دو دانش‌آموز پسر یکی از مدارس منطقه ١١ تهران، اسپری حشره کش در فضای کلاس، منتشر و حدود ٣٠ دانش‌آموز دچار مشکل تنفسی شدند که این امر موجب ایجاد استرس شدید در میان دانش‌آموزان شد.
در ادامه با اقدام سریع عوامل مدرسه، دانش‌آموزان از فضای کلاس خارج شده و تعدادی از آنها که دچار استرس شده بودند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. بر اساس پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان مربوطه، این اقدام در نتیجه کنجکاوی کودکانه رخ داده است و همه دانش‌آموزان در صحت و سلامت به سر می‌برند.

 

یک کشته در برخورد اتوبوس با تریلی

برخورد یک اتوبوس مسافربری با تریلی ولوو در منطقه کمالوند خرم‌آباد، یک کشته و 9 مصدوم برجای گذاشت. سرهنگ محمد زارعی رئیس‌ پلیس راه استان لرستان گفت: در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و تریلی ولوو در منطقه کمالوند خرم‌آباد که از اهواز به مقصد کرج در حرکت بود، بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. با حضور مأموران در محل حادثه و بررسی صحنه تصادف مشخص شد که بر اثر بی‌توجهی راننده اتوبوس به جلو از مسیر خود منحرف شده و با تریلی ولوو برخورد کرده است.
زارعی اضافه کرد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان اتوبوس فوت و راننده و 8 سرنشین دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند. سرهنگ زارعی گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، «بی‌توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه» اعلام شده است.

جستجو
آرشیو تاریخی