صفحات
شماره هشت هزار و صد و بیست و هشت - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و بیست و هشت - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

پلیس لس‌آنجلس ضدانقلاب را رسوا کرد‍!
 خبر اول اینکه، درحالی که سلطنت طلبان و رسانه‌های حامی آن مدعی بودند توانسته‌اند همزمان با راهپیمایی‌های میلیونی سالگرد پیروزی انقلاب در ایران تجمعی ده‌ها هزار نفری در لس‌آنجلس برپا کنند؛ ایران‌اینترنشنال مدعی شده بود که این تجمع با حضور 80 هزار نفر برگزار شده است اما شبکه «ای‌بی‌سی» امریکا به نقل از پلیس لس‌آنجلس (مرکز ایالت کالیفرنیا) اعلام کرد که تنها حدود ۳ هزار نفر در تظاهرات این شهر شرکت کرده‌اند! این تعداد وقتی شکست جریان ضد انقلاب حتی در همراه کردن ایرانیان ساکن امریکا را بیشتر نشان می‌دهد که بدانیم دست کم 300 هزار ایرانی در ایالت کالیفرنیا زندگی می‌کنند و علاوه بر آن گفته شده بود مخالفان جمهوری اسلامی از دیگر ایالت‌های امریکا خود را به این تجمع رسانده بودند!

 

دعوای تجزیه‌طلب‌هابر سر ایران!
 خبر دیگر اینکه، بعد از اعتراف عبدالله مهتدی به اینکه هدفش از براندازی، به‌وجود آمدن فرصت برای اجرایی کردن اوهام تجزیه‌طلبانه گروهک کومله برای کردستان است، یک تجزیه‌طلب دیگر هم افکار شومش را روی دایره ریخت. صلاح ابوشریف، دبیرکل گروهک موسوم به «جبهه دموکراتیک اهواز» در بیان هذیانات خود با ادعای اینکه «اهواز واقعی»! تا تنگه هرمز امتداد دارد و استان‌هایی مثل هرمزگان، بوشهر، خوزستان و بخشی از ایلام و چهارمحال و بختیاری را در بر می‌گیرد، گفت: روزی که موفق شویم از ایران جدا بشویم دیگر ایران ساحلی در خلیج فارس نخواهد داشت. او در ادامه اظهار داشت که این نظام ایران بود که در زمان صدام به عراق حمله کرد و مدعی شد: «ما منتظر ساعت صفر برای رهایی کامل از اشغالگران ایرانی هستیم»! این سخنان درحالی مطرح می‌شود که دعوا بر سر مالکیت استان لرستان میان تجزیه‌طلبان پان‌کرد و پان‌عرب وجود دارد!

 

اسرائیل از بحرین جزیره خرید
 دست آخر اینکه، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی دقایقی بعد از انتشار خبر خرید یک جزیره بحرینی توسط اسرائیل، آن را بدون هیچ نوع توضیحی از وب‌سایت خود حذف کرد. به گزارش تسنیم، این شبکه صهیونیستی در خبری خرید یک جزیره حدود 9 هزار مترمربعی بحرین را به قیمت 21 و نیم میلیون دلار توسط شرکت «هیمنوتا» از شرکت‌های زیرمجموعه صندوق قومی یهود در رژیم صهیونیستی اعلام کرد و به نقل از یک چهره حزبی صهیونیست‌ها نوشت: جزیره ظرفیت ساخت یک آسمانخراش را دارد که می‌تواند به‌عنوان گزینه‌ای جهت انتقال شهروندان اسرائیلی در صورت وقوع بلایای طبیعی یا جنگ محسوب شود.

جستجو
آرشیو تاریخی