سرمایه‌گذاری‌ام در والیبال زنان، دلی است

آزمون: وقتی سریک می‌برد، مادرم خوشحال‌ترین زن دنیاست

تیم والیبال زنان سریک، تیمی است که امسال با سرمایه‌گذاری سردار آزمون در لیگ برتر زنان شرکت کرده و حالا توانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. این مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان، درباره سرمایه‌گذاری‌ای که در این بخش انجام داده به ایسنا گفت: «گنبد شهری است که والیبال در آنجا طرفداران زیادی دارد. همیشه صحبت از این است که بین ارومیه و گنبد کدام شهر، پایتخت والیبال است که به نظرم هر دو شهر، والیبال‌خیز است و در هر دو شهر استعدادهای زیادی وجود دارد که والیبال کار می‌کنند و در آنها هزار استعداد والیبال می‌توان پیدا کرد. زمانی که تیمی برای دسته یک آماده کردیم، بیشتر بازیکنان بومی بودند و ‌می‌خواستند استعداد خودشان را به جامعه والیبال زنان نشان دهند. من هم وظیفه‌ام دیدم که از آنها حمایت کنم. سال قبل پیشنهادی در خانواده مطرح کردم مبنی بر اینکه این بانوان دیده شوند. چون می‌دانستیم چه استعدادی دارند اما دیده نمی‌شوند و در نهایت تصمیم گرفتیم روی تشکیل تیم، سرمایه‌گذاری کنیم و به همین خاطر تصمیم گرفتیم تیم والیبالی به نام سریک تشکیل دهیم.»
او ادامه داد: «من سعی کرده‌ام به ورزش بانوان در شهرم بیشتر اهمیت بدهم تا آنها بیشتر دیده شوند چون لیاقت دارند به سالن بیایند و تیم شهر خود را تشویق کنند و این موضوع واقعاً لذتبخش است. وقتی خانمی با دختر کوچک خود به سالن می‌آید، شاید آن دختر عاشق والیبال باشد و در آینده استعداد این رشته شود. این موضوع واقعاً برایم مهم است. البته این سرمایه‌گذاری هیچ سود مالی برای من ندارد و این سرمایه‌گذاری از سوی من و خانواده‌ام کاملاً دلی انجام می‌شود.»
سردار درباره اینکه مادرش همیشه این تیم را همراهی می‌کند، توضیح داد: «مادرم عاشق والیبال است، خودش قبلاً بازی می‌کرد و دلی هر جایی باشد کنار تیم می‌رود و لذت می‌برد. آرزو داشتم مادرم این روزها را ببیند. وقتی تیم سریک می‌برد مادرم خوشحال‌ترین زن دنیاست. مادرم همیشه می‌گوید این بازیکنان، دختران او هستند. مادرم با همه بازیکنان رابطه خوبی دارد و خودش هم دوست دارد که من حمایت کنم.»
مهاجم بایرلورکوزن درباره اینکه جمعه قرار است تیم سریک در فینال لیگ برتر والیبال زنان به مصاف پیکان برود و گفته شده بود که برای این تیم کری خوانده‌، چنین واکنشی داشت: «شیطنت با کری، زمین تا آسمان فرق دارد. من سال اول است که در لیگ برتر والیبال زنان تیمداری می‌کنم پس چرا باید برای تیمی که سال‌هاست در این حوزه تیمداری می‌کند کری بخوانم؟ آنقدر شعور و درک و فهم دارم که هیچ وقت چنین بی‌احترامی‌ای نکنم. شاید در بین دوستانم کری بخوانم اما هیچ‌وقت این موضوع را رسانه‌ای نمی‌کنم، چون این کار بچگانه است. به نوبه خودم به دو تیم سریک و پیکان تبریک می‌گویم که به فینال رسیده‌اند. رسیدن به فینال شخصیت بالای دو تیم را نشان می‌دهد. پیکان کاری کرده که کسی نتواند از این تیم ایراد بگیرد. تیم ما یا پیکان برنده بازی خواهد شد اما مهم این است که هر دو تیم لیاقت این را داشتند که به فینال برسند.»

 

بــــرش

پیکان – سریک‌گنبد در فینال لیگ‌برتر والیبال زنان
دوئل بزرگ برای قهرمانی
 والیبال سریک‌گنبد در اولین تجربه، فردا برای قهرمانی دوئل بزرگی در فینال لیگ‌برتر با پیکان مدعی دارد؛ دوئلی بدون کاپیتانش مهسا صابری. تیم نیلوفر حجتی که امسال برای اولین‌بار با حمایت سردار آزمون پا به لیگ‌برتر گذاشت، با 2 برد از 3 بازی پرچالش مقابل سایپا، برای اولین‌بار رنگ فینال را دید؛ اتفاقی که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد، اما اتفاق افتاد تا سریک ساعت 14 فردا در تک‌بازی نبردی بزرگ و جذاب را مقابل پیکان مدعی برای قهرمانی  داشته باشد. نیلوفر حجتی، سرمربی سریک‌گنبد امیدوار است تیمش  با همه سختی‌ها به خواسته‌اش برسد: «روی ضعف و قوت‌های پیکان  کار کرده‌ایم، امیدوارم با بازی خوب و باکیفیت به قهرمانی برسیم.»
تیم پیکان که با 2 برد 3- صفر مقابل ذوب‌آهن اصفهان فینالیست شد، فرصت کافی برای ریکاوری و تمرین داشته است تا آماده فینال شود. فاطمه رشیدی سرمربی پیکان نیز تیمش را برای بازی فردا آماده می‌داند: «تیمم آماده بازی فینال است و امیدوارم مسابقه‌ای قشنگ و فینال واقعی رقم بخورد.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی