مخبر در خصوص موضوع مصونیت در یکی از بندهای مرتبط با مولدسازی:

مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف

معاون اول رئیس‌جمهور درباره مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بندهای مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی‌تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد. به گزارش تسنیم، محمد مخبر در پایان سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شوراها بطور کلی و بویژه شورای عالی استان‌ها ظرفیت بزرگ و مهمی هستند که می‌توانند در رسیدن دولت به اهدافش کمک مؤثری باشند.
وی درباره تدوین برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: در آستانه برنامه‌های هفتم با تسهیل‌گری و باز کردن راه‌هایی از ظرفیت شوراها و شهرداری‌ها در رسیدن به اهداف خدمت به مردم استفاده خواهیم کرد.
مخبر در پاسخ به پرسشی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بندهای مرتبط با مولدسازی افزود: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی‌تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تخلفی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
وی در خصوص موضوع نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور گفت: در برنامه دولت و وزارت کشور تقویت و نوسازی وسایل حمل و نقل عمومی بشدت پیگیری خواهد شد.
روند اجرای طرح مولدسازی حتماً به اطلاع مردم رسانده می‌شود
وزیر کشور با بیان اینکه نظارت بر اجرای طرح مولدسازی اموال دولتی، خواسته درستی است، گفت: روند اجرای این طرح حتماً به اطلاع مردم خواهد رسید. احمد وحیدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره برخی انتقادات به طرح مولدسازی اموال دولتی اظهار کرد: جای هیچ نگرانی نیست. سازکارها خیلی جدی پیش‌بینی شده است. دغدغه نظارت بر طرح مولدسازی در کمیته‌ای ناظر بر مولدسازی وجود دارد تا آنچه انجام می‌شود، صرف سرمایه‌گذاری جدید شود.
وی ادامه داد: منطق کاملاً درستی است که دارایی‌های غیرمولد را به مولد تبدیل کرد. این کار، خیلی مهم و ارزنده بوده و همه باید از آن استقبال کنند. البته بحث نظارت هم خواسته درستی بوده و مورد تأکید دولت است. مولدسازی با مشارکت و حضور مردم صورت خواهد گرفت. بخش خصوصی و غیردولتی باید در اجرای طرح مولدسازی مشارکت و کمک کنند. حتماً مولدسازی با اطلاع‌رسانی عمومی انجام می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی