به دنبال افزایش غیرقانونی بلیت هواپیما‌

گردشگری از پرواز جا ماند!

ایرنا- عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: طرحی را در دست بررسی داریم که روادید ۵۰ کشور را به‌صورت یک‌طرفه لغو کنیم. برخی معتقدند لغو یک‌طرفه روادید مشکلاتی را به لحاظ پروتکل‌های دیپلماتیک و سیاسی دارد اما من به‌عنوان مسئول گردشگری کشور این را مشکل نمی‌دانم و نظر وزارت گردشگری بر لغو روادید است.
 او همچنین به حاشیه‌هایی که درباره گنجینه جواهرات بانک مرکزی پیش آمد واکنش نشان داد و وجود دو تاج سلطنتی را در این مجموعه تأیید کرد.
«ایران»- محمدحسین عزیزی خرانقی ، مدیر و ناظر کاوش‌های نجات‌بخشی پهنه‌های سد چم‌شیر گفت: باستان‌شناسان در یکی از محوطه‌های پهنه آبگیر سد «چم‌شیر» به آثار فرهنگی و معماری از دوره عیلامیان، از جمله خشت‌های آجری‌رنگ محکم و مُهری منقوش دست یافته‌اند.
ایسنا- علی سلاجقه، رئیس سازمان محیط زیست گفت: کشورهای دیگر با شاخص 3۰۰-2۰۰ آلودگی فقط مدارس ابتدایی را تعطیل می‌کنند.
ایرنا - آقاخان بهزاد، متخصص اگروتکنولوژی و زراعت گفت: در صورتی که ۲ سد دیگر ترکیه با نام‌های «توزلوجا» و «سویله مز» آبگیری شود، هیچ آوردی از شاخه بین گول داغ رودخانه ارس به ایران نخواهد آمد.
ایسنا- سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ فعال‌سازی دیپلماسی محیط زیستی از ضرورت‌های درجه یک وزارت امور خارجه باید باشد.
ایرنا- سرهنگ رسول مرادی، فرمانده یگان‌ حفاظت اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: اشیای تاریخی با قدمت هزاره دوم قبل از میلاد از یک خودروی شخصی در سنندج کشف شد.
مهر- احمدرضا لاهیجان‌زاده، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان اصفهان گفت: به ازای هر ۱۳ هزار هکتار از مناطق چهارگانه این استان یک محیطبان وجود دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی