پرسش و پاسخ با اعضای دولت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

جشنواره فجرمحل نشاط ووفاق ملی است

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دیروز هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: «تعداد بسیاری از فیلم‌هایی که به جشنواره فجر راه پیدا کرده‌اند، با شعار جشنواره که همان همدلی، وفاق و ایجاد شور و نشاط در جامعه است، کاملاً در یک راستا است.» وی افزود: «جشنواره تئاتر فجر هم آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده است.»

 

سخنگوی دولت:

در ماجرای بورس و شورای رقابت دخالتی نداریم

نگاه دولت این است که مردم با قیمت مناسب‌تر به خودروی باکیفیت بهتر دسترسی داشته باشند. علی بهادری جهرمی افزود: اینکه دلال‌ها بخواهند تأثیرگذاری داشته باشند و سود فروش خودرو به جیب دلال‌ها برود یا اینکه مثلاً از سوی دستگاه‌های نظارتی یا هر مجموعه‌ای به نهادهای کارشناسی و تخصصی فشار وارد شود که بخواهد با اعمال فشار تصمیم‌گیری شود...

 

رئیس صدا و سیما:

پرس‌تی‌وی و العالم روی موج ماهواره‌ غیراروپایی

رئیس صدا و سیما درباره واکنش به تحریم‌ها گفت: از آنجایی که ما سال‌های سال با موضوع تحریم دست به گریبان هستیم، این موضوع جدیدی برای ما نیست. پیمان جبلی افزود: اقداماتی هم که برای مقابله با تحریم باید انجام شود در دو سطح است؛ نخست سطح پیگیری‌های حقوقی و اجرایی که دستگاه‌های مسئول باید آن را انجام دهند و ما هم آن را دنبال می‌کنیم.

 

وزیر نفت:

برنامه‌ریزی جدید برای تأمین سوخت سیستان و بلوچستان

وزیر نفت از تدابیر و برنامه‌ریزی‌های کلان و چندوجهی دولت برای تأمین انواع سوخت مردم سیستان و بلوچستان خبر داد. جواد اوجی به سفر سه‌شنبه گذشته خود به این استان، در معیت معاون اول رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: در این سفر تصمیم‌های خوبی برای سوخت‌رسانی به استان سیستان و بلوچستان گرفته شد.

 

وزیر ورزش و جوانان:

رفتار متناقضغرب دربارهورزش منهای سیاست

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به خبر تحریم خود از سوی اتحادیه اروپا، با بیان اینکه این موضوعات جدید نیست، اظهار کرد: شعارهای قشنگی درباره ورزش عاری از سیاست می‌شنویم اما می‌بینیم که در موضوع جنگ بین روسیه و اوکراین، تیم‌های ورزشی روسیه را تحریم می‌کنند. سیدحمید سجادی اضافه کرد: میلیون‌ها دلار از پول فوتبال ایران به بهانه تحریم‌های ظالمانه ضبط شده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

وعده دولت درباره اشتغال محقق شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق وعده دولت در زمینه اشتغال خبر داد و گفت: وعده داده شده درباره ایجاد یک میلیون فرصت شغلی محقق شده و ما از یک میلیون فرصت شغلی عبور کردیم. سیدصولت مرتضوی درباره شیوه‌های صحت‌سنجی تحقق وعده یک میلیون شغل در یک سال، به گزارش‌های فصلی مرکز آمار اشاره کرد و گفت که گزارش روز گذشته (سه‌شنبه) این مرکز، مؤید این ادعاست.

 

2 و 15

جستجو
آرشیو تاریخی