صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و هشت - ۲۹ دی ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و هشت - ۲۹ دی ۱۴۰۱ - صفحه ۱۲

خبردرخبر

ایسنا-عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع دستی گفت: امسال به‌دلیل محدودیت منابع کشور رقم بودجه عمرانی  میراث فرهنگی دچار تغییر شده که با تأکید رئیس‌جمهور پس از ارائه گزارشی  قرار است با پیگیری سازمان مدیریت و ارتباط با مجلس این رقم اصلاح شود.

مهر- علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت از ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور دفاع و از آبگیری سد چم شیر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

ایرنا- مرتضی ادیب‌زاده، مدیرکل موزه‌ها گفت: بازدید از موزه‌ها و کاخ موزه‌های شهر تهران برای آتش‌نشانان و خانواده آنها در روز جمعه ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ رایگان می‌شود.

ایسنا- یوسف حجت، معاون سابق سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت همکاری دولت و مجلس برای حل مشکل آلودگی هوا گفت: با بخشی از ۸۰ میلیارد دلار یارانه سوخت، می‌توان حمل‌ونقل عمومی را به‌روزسانی کرد و تردد با خودروی سواری را کاهش داد.

ایسنا- روح‌الله سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۱ میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان ثبت شده است.

ایرنا -«داریوش فرمانی»، معاون میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: با ثبت ملی ۶ اثر جدید در فهرست آثار ملی کشور که مهم‌ترین آن «آیین پرورش اسب کرد» است شمار آثار ناملموس به ثبت رسیده این استان به بیش از ۷۰ اثر رسید.

ایسنا- عباسعلی نوبخت، رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با بیان اینکه تاکنون ۳۷ نفر در راه حفظ جنگل‌ها جان خود را از دست داده و ۴۵۰ تن مجروح شده‌اند، گفت: تاکنون دو نفر از این افراد در بنیاد شهید به‌عنوان شهید شناخته شده‌اند و چهار نفر نیز به‌عنوان جانباز محسوب می‌شوند. ۲۲ نفر از ۳۷ نفری که تاکنون در راه حفظ جنگل‌ها جان خود را از دست داده‌اند، نیروهای سازمان منابع طبیعی و ۱۵ نفر نیروی مردمی بودند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی