رئیس‌جمهور در جلسه هیأت دولت تأکید کرد

پرهیز از اختلاف، رمز پیشرفت کشور

آیت‌الله ابراهیم رئیسی از مسئولان خواست گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در زمینه مهار تورم و رشد تولید، تهیه و ارائه کنند

رئیس‌جمهور در جلسه دولت، با اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره ضرورت پرهیز از ستیزه‌گری‌ها، همه ارکان نظام را مخاطب این سخنان دانست و گفت: تمرکز بر وحدت و انسجام در دولت و مجلس و پرهیز از اختلاف، از رموز پیشرفت کشور است. آیت‌الله ابراهیم رئیسی همچنین از مسئولان خواست گزارشی از مجموعه اقدامات صورت گرفته در زمینه مهار تورم و رشد تولید تهیه و ارائه کنند.
رئیس جمهور همچنین عصر دیروز در نشستی صمیمی با «جمعی از اساتید و نخبگان علوم و فناوری‌های برترساز»، ضمن شنیدن نظرات و دیدگاه‌های آنها در سخنانی به موضوع مهم افزایش بهره‌وری در کشور اشاره کرد و گفت: در دانشگاه های کشور ظرفیت های استفاده نشده بسیاری وجود دارد که ضرورت دارد در راستای ارتقای بهره‌وری و حل مشکلات کشور با رویکرد خلاقانه به کار گرفته شوند. آیت‌الله رئیسی در ادامه ضمن اعلام آمادگی دولت برای حمایت همه‌جانبه از اساتید و نخبگان، حوزه علم‌ و فناوری کشور را از جمله حوزه‌های مورد طمع دشمن برای عقب‌ نگه‌داشتن ایران اسلامی دانست و به اساتید و نخبگان توصیه کرد در صورت مواجهه با موانع و مشکلات براحتی میدان را واگذار نکنند و با مجاهدت، ناامیدی را به زمین دشمن و امید را به جامعه تزریق کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی