دو خط خبر

 ورود وزارت کشور
به مسمومیت سریالی دانش‌آموزان
تسنیم/ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت : با توجه به اینکه مسمومیت سریالی دانش‌آموزان، موضوع بین بخشی است لذا در جلسه دیروز هیأت دولت تصمیم گرفته شد تا در این مورد جلسه ای با محوریت وزارت کشور، تشکیل شود و اطلاع‌رسانی صورت گیرد. در مورد اینکه این موضوع سیاسی است، چیزی نمی‌دانم.

ایجاد نخستین صندوق خصوصی حمایت از تولید واکسن در کشور
ایلنا / مصطفی قانعی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایجاد صندوق اکسیر به عنوان نخستین صندوق خصوصی سرمایه گذاری و حمایت از تولید واکسن خبر داده و گفته بودجه این صندوق 350 میلیارد تومان است. امیدواریم با تشکیل صندوق دوم که بودجه‌های هزار میلیارد تومانی دارند بتوانیم مشکلات در خصوص تأمین داروهای ‌زیستی نظیر انسولین و فرآورده های خونی را حل کنیم.

اعلام خدمات آتش نشانان تهرانی در سه شنبه آخر سال
ایرنا / قدرت الله  محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفته از نیروهای غیرشیفت کمک می گیریم تا با حدود 4هزار نیروی عملیاتی در شب چهارشنبه سوری آماده خدمت رسانی به شهروندان باشیم. همچنین با همکاری شهرداری های مناطق سطل‌های زباله مکانیزه در چند نوبت خالی می شوند تا زباله‌ها و نخاله‌های قابل اشتعال در سطح شهر جمع‌آوری شود.

حرکت خودرو در شانه خاکی جاده مساوی با «توقیف» است
فارس/ سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور انتظامی کشور اعلام کرد: در سفرها در جاده‌هایی که دچار ترافیک می‌شوند، اگر راننده‌ای از شانه راست جاده حرکت کند حتماً ماشینش برای 3 تا 5 ساعت توقیف می شود حتی اگر خانواده همراهش باشند. در طرح نوروزی به ضرورت موضوع بستن کمربند ایمنی هم تأکید کرده‌ایم.

افزودن ۱۱۰ دستگاه اتوبوس
به پایتخت تا نیمه شعبان
تسنیم/ مهدی علیزاده، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفته ۱۱۰ دستگاه اتوبوس تا عید نیمه شعبان، وارد چرخه خدمات‌رسانی به شهروندان پایتخت خواهد شد. قرار است 40 دستگاه اتوبوس دیگر هم به شرکت واحد تحویل دهند لذا تا پایان سال 150 دستگاه اتوبوس اضافه می شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی