دو خط خبر

آغاز ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۲ از امروز
 سازمان حج و زیارت از متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۲ خواسته است از امروز با ورود به سامانه‌ای که اعلام خواهد شد فرایند نام‌نویسی خود را تکمیل کنند. اولویت نخست مشمولان تشرف، افرادی هستند که در کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ نام‌نویسی و وجوه مربوطه را واریز کرده‌اند و تاکنون هم انصراف نداده‌اند.

تولید آثار حوزه آشنایی کودکان
با قانون اساسی؛ بزودی
هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان از فراخوانی برای تولید آثار آشنایی کودکان و نوجوانان با مسائل قانون اساسی خبر داده و گفته بزودی شاهد اتفاقات منحصر به‌فردی در این حوزه خواهیم بود. آشنایی کودکان و نوجوانان با قانون اساسی از رخدادهای مبنایی و مورد نیاز کشور بوده که این روزها با همت پژوهشکده شورای نگهبان در حال انجام است.

مسمومیت دانش‌آموزان قمی
ناشی از نوعی «سم» بوده است
 بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی اعلام کرده، مجموع تحقیقات نشان داد که نوعی «سم» خفیف باعث ایجاد مسمومیت دانش‌آموزان شده است. اینکه این «سم» چطور تولید شده است و عامدانه بوده یا خیر در حیطه وظایف وزارت بهداشت نیست.

«پیروز» 10 ماهه تلف شد
 «پیروز»، توله یوزپلنگ آسیایی که شامگاه جمعه برای دیالیز به بیمارستان دامپزشکی مرکزی تهران منتقل شده بود با وجود تلاش دامپزشکان در اتاق عمل در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد. خبر دیگر هم اینکه مادر پیروز دوباره باردار شده است.

 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی