صدور احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان اسفند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا پایان اسفندماه جاری تمام احکام رتبه‌بندی معلمان کشور صادر می‌شود، گفت: تاکنون صدور احکام برای ۴۰۰ هزار فرهنگی انجام شده است.
به گزارش مهر، یوسف نوری افزود: تمام تلاش ما بر این است تا همه معلمان شامل رتبه‌بندی شوند و حتی رایزنی‌های جدی را انجام دادیم تا مهرآفرینان هم در قالب طرح رتبه‌بندی از مزایای آن استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در رتبه‌بندی معلمان اجازه ضایع شدن حقوق دیگران را نخواهیم داد، گفت: در دانشگاه‌ها یک استاد دانشگاه با ارائه مدارک و مستندات واقعی پس از ۲ سال رتبه مورد نظر را به دست می‌آورد در حالی که دانشگاه‌ها سالانه 3 هزار استاد را در جایگاه رتبه‌بندی قرار می‌دهند. ما در آموزش و پرورش در مدت یک سال سعی کردیم تا مراحل مختلف رتبه‌بندی را اجرا کنیم. نوری به تبدیل وضعیت نیروها در یک سال اخیر هم اشاره کرد و گفت: تاکنون ۳۳ هزار نفر در کشور تعیین تکلیف شدند و تا پایان اسفندماه شرایط خوبی برای استخدام ۲۰ هزار نفر در کشور مهیا می‌شود.
وی درباره تبدیل وضعیت نیروهای نهضتی پس از سال ۹۲ هم اظهار داشت: طرحی را مجلس در این زمینه مصوب کرده اما ایرادهای آن در حال رفع شدن است و امیدواریم سال آینده به صورت واضح شاهد تعیین تکلیف این نیروها باشیم.
جستجو
آرشیو تاریخی