دو خط خبر

صدور ۱۹۱ هزار اجرائیه مهریه در کشور
ایرنا/ سید صادق سعادتیان، مدیرکل دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۱ هزار و ۴۱۸ فقره پرونده مهریه در حوزه اجرائیه شعب سراسر کشور ثبت شده و از این تعداد، ۱۶۲ هزار فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

برخورد با سرشبکه‌های باند کودکان کار
ایسنا/ احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه کودکان کار باید در پروسه استعدادیابی، حرفه‌آموزی و توانمندسازی قرار گیرند، گفت: نهادهای متولی کودکان کار باید اقدامی متفاوت انجام دهند نه اینکه همچون طرح جمع‌آوری که ۳۲ بار در تهران انجام شده و ابتر مانده، اقدام شود. لازم است که یک‌بار برای همیشه با افرادی که با فعالیت‌های باندی کودکان را استثمار کرده‌اند، برخورد شود و سرشبکه‌های سازماندهی استثمار کودکان تنبیه شوند.

اعلام بیشترین موضوعات جست‌و‌جوی دانش‌آموزان در فضای مجازی
فارس/ علی باقرزاده، مشاور و نماینده وزیر آموزش و پرورش در پروژه «شاد» اعلام کرده از 15 تا 21 بهمن ماه بیشترین آمار کلیک در شادبین با 13 هزار و 567 کلیک به انیمیشن کوتاه روز پدر و 11 هزار و 770 کلیک به متن تبریک روز پدر اختصاص دارد. بعد از آن، «آموزش ساخت کاردستی روز پدر»، «آهنگ روز پدر»، «روبیکا وب»، «چرا انقلاب شد؟» و «هوا دلپذیر شد» بیشترین کلیک را داشتند. بیشترین جست‌وجو هم توسط نوجوانان خراسان رضوی با 11‌درصد، شهرستان‌های استان تهران با 9‌درصد و خوزستان با 8‌درصد است.

وضعیت هوا 90 درصد قوهای مهاجر مازندران را فراری داد
فارس/ کوروس ربیعی، مسئول حیات‌وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه امسال ۲ هزار قو وارد تالاب سرخرود مازندران شدند، گفته هم‌اکنون باتوجه به وضعیت هوا فقط ۱۰ درصد جمعیت قوها در منطقه حضور دارند و ۹۰ درصد قوها از این تالاب پر کشیدند.

سفارش بیش از ۴۰۰ قلم داروی مورد نیاز حج ۱۴۰۲
مهر/ روابط عمومی و امور بین‌الملل مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اعلام کرده بیش از ۴۰۰ قلم داروی مورد نیاز حج ۱۴۰۲ به شرکت‌های دارویی داخلی سفارش داده شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی