وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی:

تهران جزو بهترین‌های طبیعت‌گردی در سطح جهان است

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه ساکنان کلانشهرها باید جاذبه‌های گردشگری شهر خود را بشناسند، گفت: تهران یکی از بهترین محیط‌های طبیعت‌گردی در سطح جهانی است.
به گزارش فارس، عزت‌اله ضرغامی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران از تهران به‌عنوان یک مقصد مهم گردشگری بویژه در ایام نوروز یاد کرد و افزود: 2 کتاب در زمینه معرفی مسیرهای گردشگری تهران و طبیعت‌گردی تهران تهیه شده و توصیه‌ام به همه تهرانی‌ها این است که تهران را بشناسند.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی هنرهای سنتی و صنایع‌دستی در تهران، گفت: هنرمندان، کارشناسان و داورانی از ۱۲ کشور در این جشنواره حضور یافته‌اند.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: ما جشنواره فیلم، تئاتر و موسیقی را می‌شناسیم اما با جشنواره صنایع‌دستی و هنرهای سنتی که بسیار گسترده و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار شده است، آشنایی نداریم.
ضرغامی اضافه کرد: این جشنواره امسال برای نخستین بار به‌صورت بین‌المللی برگزار شده است و جزو نادر نشست‌های صنایع‌دستی در جهان به شمار می‌رود و رئیس شورای جهانی صنایع دستی هم به همراه هنرمندان، داوران و کارشناسانی از ۱۲ کشور در آن حضور دارند.
جستجو
آرشیو تاریخی