سیاست

وزیر دادگستری:
گشت‌های مشترک نظارت بر بازار
ایام نوروز فعال می‌شود
وزیر دادگستری درباره نحوه نظارت بر سفرهای نوروزی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده گشت‌های مشترک نظارت (تعزیرات، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت) بر بازار ایام نوروز بزودی فعال می‌شود.
به گزارش فارس، امین‌حسین رحیمی گفت: تنظیم بازار (به معنای نظارت و قیمت‌گذاری) و بازرسی تعزیرات برای رسیدگی به تخلفات دارای چند متولی است، بنابراین دولت یک لایحه دو فوریتی را به مجلس ارسال کرده تا سازمان بازرگانی و تنظیم بازار را تشکیل دهد.
وزیر دادگستری با اشاره به ارائه لایحه تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به مجلس تصریح کرد: اگر این طرح مصوب شده و سازمان مذکور تشکیل شود، آن‌گاه امر نظارت و بازرسی در همه زمینه‌ها متمرکز می‌شود. در واقع با این کار، یک نهاد مسئول است و به گزارش‌های نظارت و بازرسی رسیدگی می‌کند.
 
بالگردهای ارتش مشغول خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور هستند
وزیر کشور ضمن اشاره به بارش سنگین برف در روزهای اخیر، اظهار کرد: بالگردهای هوانیروز ارتش و هلال احمر مشغول خدمات‌رسانی در مناطق صعب‌العبور چهارمحال و بختیاری هستند.
به گزارش مهر، احمد وحیدی در حاشیه بازدید میدانی از مناطق برف‌گیر شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اهمیت جاده لردگان به ایذه و تردد ۳۵ تا ۴۵ هزار خودروی سبک و سنگین در این محور، چهار بانده کردن این جاده از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و در دستور کار قرار گرفته است.
وحیدی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید برای برف‌روبی معابر وارد شهرستان کوهرنگ شده است، بیان کرد: عمده راه‌های ارتباط روستایی در کوهرنگ که مسدود شده بود، بازگشایی شد.

قرار منع تعقیب فیلیمو صادر شد
چند روز بعد از اظهارات سخنگوی قوه قضائیه درباره شکایت سازمان صداوسیما از فیلیمو، قرار منع تعقیب این پلتفرم صادر شد.
به گزارش برنا، پیگیری‌ها درباره‌ شکایت ساترا و بررسی قضایی شکایت مذکور نشان می‌دهد، قرار منع تعقیب قطعی مدیرعامل فیلیمو صادر و به نامبرده ابلاغ شده است.
 ظاهراً بعد از ثبت شکایت ساترا با اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی و فعالیت تجاری در زمینه تولید، تکثیر و عرضه نوارهای صوتی و تصویری بدون اخذ مجوز در 13 بهمن‌ماه، دادسرای فرهنگ و رسانه قرار منع تعقیب صادر کرده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی