آغاز رقابت‌ها در نخستین جام بازی‌های الکترونیکی

برندگان به کمیته ملی المپیک راه می‌یابند

نخستین مسابقات جام بازی‌های الکترونیک جایزه بزرگ تهران عصر دیروز در سوله‌های نمایشگاهی برج میلاد تهران آغاز شد و تا سی‌ام بهمن ماه ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس انجمن بازی‌های الکترونیکی در مراسم افتتاحیه این مسابقات از معرفی ۴ نفر برتر این مسابقات به کمیته ملی المپیک برای حضور در تیم ملی و نیز معافیت از خدمت سربازی در صورت کسب عناوین قهرمانی در میادین آسیایی و بین‌المللی خبر داد.
لقمان شاورانی با اعلام اینکه در پایان این بازی‌ها، ۴ نفر به کمیته ملی المپیک معرفی می‌شوند تا در تیم ملی حاضر شوند و برای بازی‌های آسیایی هانجو چین در رشته فیفا و مسابقات جهانی رومانی در رشته E فوتبال به رقابت بپردازند، افزود: ورود این رشته‌ها به میادین المپیکی اتفاق مبارکی است و مقرر شده تا در کنار المپیک جهانی، المپیک ورزش‌های مجازی تعریف شود.
در این مسابقات بانوان در دو رشته کلش رویال(موبایلی)(Clash Royal) و تِرَک مانیا(Track Mania) و آقایان در رشته‌های فیفا ۲۳، فوتبال ۲۳ و کلش رویال(موبایلی) با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان جوایزی بسیار نفیس به برندگان اعطا خواهد شد. این برنامه، ذیل جشنواره آرمان برگزار می‌شود که طی آن معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان ورزش شهرداری تهران به منظور ایجاد فضایی شاد و بانشاط برای مردم پایتخت، ۵۲ رویداد مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را تعریف کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی