رئیس جمهور در اجتماع باشکوه راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن:

یکبار دیگر در تاریخ انقلاب مردم دشمن را ناکام گذاشتند

رئیس جمهور روز گذشته در راهپیمایی گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن با بیان اینکه امروز، روز پیروزی حق بر باطل، مستضعفین بر مستکبرین، انفجار نور و تحقق معجزه قرن است، گفت: ۲۲ بهمن روز تحقق خواست مجاهدان، علما، شهدا، صلحا و همه کسانی است که در طول تاریخ امید برپایی نظامی به نام دین همواره در دل آنها بود و در این راه بسیار تلاش کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، تصریح کرد:‌ ببینید در این یکسال دشمنان چه فتنه و توطئه‌هایی کردند اما ملت سرفراز ایران، زنان و مردان تاریخ‌ساز چگونه با شناسایی دست پلید دشمن، در صحنه حاضر شده و خوش درخشیدند، به نحوی که یکبار دیگر در تاریخ انقلاب، مردم دشمن را ناکام گذاشتند.
رئیس جمهور در ادامه گفت: دشمنان تصور می‌کردند با پروژه آشوب و اغتشاش می‌توانند کشور را دچار توقف کنند و لذا یک جنگ ترکیبی به راه انداختند، غافل از اینکه ملت ایران آنها و ترفندهایشان را می‌شناسد. وقتی آنها سخن از زندگی می‌گویند، مردم نگاه می‌کنند ببینند آیا حضور امریکایی‌ها در افغانستان، عراق و لبنان و سوریه زندگی‌بخش بود؟ نگاه می‌کنند که آنها کجای عالم،  زندگی را به مردم هدیه کردند که امروز دلسوز مردم ایران باشند این انسان‌های پلید.
دکتر رئیسی خطاب به جوانان و نوجوانان دهه هفتادی، دهه هشتادی و دهه نودی گفت: به عنوان یک خدمتگزار که ظرفیت‌های مادی، معنوی و نیروی انسانی کارآمد کشور را می‌شناسم، با اطمینان می‌گویم، بدانید آینده برای ایران اسلامی بسیار ‌بسیار درخشان است.
دکتر رئیسی با بیان اینکه امروز به لطف خداوند متعال، بسیاری از مسائل و مشکلات حل شده است، تصریح کرد: مشکلاتی نیز پیش رو داریم که ما هم مثل شما از این مشکلات، بویژه در عرصه اقتصادی اطلاع کامل داریم. یقین دارم با توکل به خدا، با مشارکت مردم، با خدمتگزاری دولت خدمتگزار، همه این گره‌ها گشوده خواهد شد.
رئیس جمهور همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم سوریه و ترکیه خاطرنشان کرد: ملت ایران ثابت کرده آنجا که همسایگان دچار مشکل می‌شوند، یار روزهای سخت است.
جستجو
آرشیو تاریخی