بارش برف و باران ادامه دارد

با ورود سامانه بارشی جدید از سمت جنوب غرب کشور از امروز تا پایان هفته بارش‌ها در اغلب استان‌های کشور ادامه خواهد داشت.
«صادق ضیاییان»، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گرد و خاک در چهار استان خبر داد و اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور  از امروز( یکشنبه) بارش‌ها در خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان و مناطقی از غرب کشور آغاز خواهد شد. طی روز‌های آینده  گستره و شدت فعالیت این سامانه بارشی افزایش یافته و مناطق جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور و شمال استان‌های بوشهر و فارس را دربر خواهد گرفت.
به گفته ضیاییان از روز دوشنبه، بارش در شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، لرستان، همدان، غرب و جنوب اصفهان، شمال و غرب فارس و شمال و نوار شرقی خوزستان ادامه خواهد داشت و در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.
از یکشنبه تا سه‌شنبه در جنوب و شرق اصفهان، شمال شرق فارس، یزد و شمال غرب کرمان وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک کاهش دید افقی رخ خواهد داد.
جستجو
آرشیو تاریخی