دو خط خبر

2100 دستگاه اتوبوس نیازمند تعمیرات اساسی
جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های کنونی باید بازسازی شود و قراردادی هم در همین راستا منعقد شده است. قرار است که از ظرفیت شهرداری تهران، 3 هزار دستگاه اتوبوس ساخت داخل خریداری شود. همچنین باید ۲هزار دستگاه اتوبوس وارد شود.
شناسنامه‌های جدید، یک‌روزه صادر می‌شود
 هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور از صدور یک‌روزه شناسنامه‌های جدید به‌عنوان یکی از خدمات ارائه شده به شهروندان در میز خدمت این سازمان در ایام الله دهه فجر خبر داده و گفته در میز خدمت، شناسنامه‌ها یک‌روزه و در همین محل صادر و تحویل متقاضیان می‌شود. همکاران ما از ساعت ۸ تا ۱۸ در میز خدمت در خدمت شهروندان هستند و تلاش می‌کنیم روز پنجشنبه و جمعه نیز این غرفه فعال باشد.
بیمه سلامت رایگان
برای کارگران فصلی سه دهک پایین
 محمد مهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اعلام کرده کارگران فصلی که تحت پوشش بیمه نیستند اگر در سه دهک پایین باشند به‌صورت رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و در صورتی که در دیگر دهک‌ها باشند با تعیین وسع، بیمه سلامت می‌شوند.
احیای ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی به همت دستگاه قضایی
علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضایی در استان تهران خبر داده و اعلام کرده که آمار پرونده‌ها با موضوع ورشکستگی ۶۱ درصد کاهش یافته است.
رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌های کشور نیازمند 5000 میلیارد تومان
 رئیس پلیس راهور فراجا از اصلاح یا آشکارسازی ۵۸۰ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ها و شهرهای کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داده و اعلام کرده برای رفع کامل معضل نقاط حادثه‌خیز یا حداقل حل مشکل نقاط پرتصادف و بحرانی در معابر درون‌شهری و برون‌شهری به ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کمک ۱۱۷ میلیارد تومانی مردم
 به زلزله‌زدگان خوی
 وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اعلام کرده است در مجموع از 9 تا 18 بهمن ماه جاری به طور تقریبی مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی آحاد مردم، خیران، حامیان، بنگاه‌های خصوصی، اشخاص حقوقی و نهادهای بین‌المللی به هموطنان زلزله‌زده خوی مساعدت شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی