کارگردان فیلم «کت چرمی»:

قهرمان فیلم من با قهرمان‌های مسعود کیمیایی فاصله دارد

سازندگان فیلم «کت چرمی» با اشاره به نقش محمدحسین مهدویان در این فیلم، هر گونه شباهت میان «کت چرمی» با «مرد بازنده» یا «زخم کاری» و وجود شباهت‌های زیاد در بازی جواد عزتی در این سه اثر را رد کردند.به گزارش ایسنا، در نشست مطبوعاتی این فیلم که با حضور کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده، فیلمبردار و یک بازیگر جوان برگزار شد، کامران حجازی تهیه‌کننده ابتدا به مردم ایران و زلزله‌زدگان خوی تسلیت گفت و در پاسخ به چند سؤال درباره شباهت کاراکتر جواد عزتی در فیلم «کت چرمی» با «مرد بازنده» گفت: شاید فقط به لحاظ کانسپت شباهتی میان آنها وجود داشته باشد. دغدغه ما در این فیلم آسیب‌های اجتماعی بود، نه بهزیستی. نه ما از آنها کمکی خواستیم و نه آنها کمک کردند.وی درباره شباهت جواد عزتی به بازی‌اش در «زخم کاری» گفت: خود عزتی باید در این باره پاسخ دهد ولی به نظرم هیچ سنخیتی با هم ندارند.
حسین میرزامحمدی کارگردان فیلم، درباره انتخاب دیگر بازیگران به جلساتی با کامران حجازی اشاره کرد و گفت: این دوستان به من اعتماد کردند تا در کنار یک فیلمساز اول باشند و جواد عزتی فراتر از یک بازیگر است که حداقل برای من این‌طور بود.
او در پاسخ به اینکه انتخاب جواد عزتی چقدر به فیلم «خورشید» ربط داشت، یادآور شد: سال ۹۹ که فیلمنامه را نوشتم اصلاً آن فیلم را ندیده بودم ولی انتخاب اصلی ما از ابتدا جواد عزتی بود.
میرزامحمدی درباره شباهت قهرمان فیلمش به فیلم‌های کیمیایی گفت: مسعود کیمیایی استاد قابل احترامی است ولی قهرمان فیلم من با قهرمان‌های آقای کیمیایی فاصله دارد و وامدار آثار ایشان نبودم.او درباره حضور مهدویان هم بیان کرد: شاید آقای مهدویان زبان روایتگری و تصویرشان با من فرق داشته باشد ولی او کارگردانی است که سینما را می‌شناسد و بدون‌شک به من کمک کردند و در بخش پست پروداکشن ایده‌های خوبی دادند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی