با اتصال همه روستاهای زلزله‌زده خوی به اینترنت پرسرعت

بستر آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان فراهم شد

با اتصال همه روستاهای زلزله‌زده خوی به شبکه اینترنت پرسرعت، با تصویب ستاد مدیریت بحران، مدارس و دانشگاه‌های شهرستان خوی از روز گذشته غیرحضوری برگزار می‌شود.
رضا باقری‌اصل، معاون وزیر ارتباطات از اتصال همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار فاقد ارتباط مناطق زلزله‌زده خوی به اینترنت پرسرعت خبر داد و به «ایرنا» گفت: پیش از این  در 6 روستای این شهرستان به دلیل تخریب مدارس، امکان آموزش حضوری برای دانش‌آموزان فراهم نبود و نیاز بود کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار شود. به همین خاطر با پیگیری‌های انجام شده با وجود برف و سرمای شدید منطقه، تمام تجهیزات تأمین و به منطقه اعزام شد تا این روستاها به اینترنت متصل شوند.
وی ادامه داد: روستای «استران» نیز که به دلیل عدم اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت در برنامه ساخت سایت توسط ایرانسل قرار داشت، با هماهنگی انجام شده با مدیرعامل ایرانسل در اولویت برنامه قرار گرفته است.
معاون وزیر ارتباطات تصریح‌ کرد: با توجه به سرمای شدید منطقه و نیاز به تأمین برق و دسترسی جاده، حداکثر تا نیمه اسفندماه سایت جدید این روستا راه‌اندازی و امکان اتصال به اینترنت پرسرعت برای مردم این روستا فراهم می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی